Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Όλοι/ες Πέμπτη 25/6/2026 9πμ στην Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης Λαμίας – Αλληλεγγύη στους/στις συναδέλφους μας απεργούς της Εύβοιας και της Λαμίας

 "Το πειθαρχικό εκπαιδευτικοδικείο αυτή τη φορά στήθηκε στη Λαμία,  για απεργούς εκπαιδευτικούς της ΕΛΜΕ Εύβοιας και Λαμίας, μετά την Τρίπολη, την Κομοτηνή (εκδίκαση 20/7 εξ΄αναβολής), τη Θεσσαλονίκη (κλήση απεργών σε απολογία 19/6).

Η εγκληματική κυβέρνηση ΝΔ  του εγκλήματος των Τεμπών, των υποκλοπών, των σκανδάλων του ΟΠΕΚΕΠΕ, της λαϊκής αφαίμαξης, η εμπλεκόμενη στη γενοκτονία της Παλαιστίνης και τους  πολέμους σε Ιράν, Ουκρανία, Λίβανο, (που έχουν εξαπολύσει ΗΠΑ-Ισραήλ μαζί με ΝΑΤΟ και ΕΕ), η κυβέρνηση της αρπαγής του δημόσιου κοινωνικού πλούτου και της εκχώρησής του στο κεφάλαιο, στήνει για άλλη μία φορά πειθαρχικά για να δικάσει την συνδικαλιστική δράση και το δικαίωμα στην απεργία."

Τα παραπάνω επισημαίνονται μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ Δ.Ε.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΙΚΑ

ΟΛΟΙ/ΕΣ ΠΕΜΠΤΗ 25/6/2026 9πμ στην ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΑΜΙΑΣ

Αλληλεγγύη στους/στις συναδέλφους μας απεργούς της Εύβοιας και της Λαμίας

 5 χρόνια αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση και την αντιεκπαιδευτική αναδιάρθρωση, 5 χρόνια απεργία αποχή.

Οι  αντιεκπαιδευτικές πολιτικές κυβέρνησης ΝΔ, ΕΕ, ΟΟΣΑ, κεφαλαίου θα ανατραπούν

 Το πειθαρχικό εκπαιδευτικοδικείο αυτή τη φορά στήθηκε στη Λαμία,  για απεργούς εκπαιδευτικούς της ΕΛΜΕ Εύβοιας και Λαμίας, μετά την Τρίπολη, την Κομοτηνή (εκδίκαση 20/7 εξ΄αναβολής), τη Θεσσαλονίκη (κλήση απεργών σε απολογία 19/6).

Η εγκληματική κυβέρνηση ΝΔ  του εγκλήματος των Τεμπών, των υποκλοπών, των σκανδάλων του ΟΠΕΚΕΠΕ, της λαϊκής αφαίμαξης, η εμπλεκόμενη στη γενοκτονία της Παλαιστίνης και τους  πολέμους σε Ιράν, Ουκρανία, Λίβανο, (που έχουν εξαπολύσει ΗΠΑ-Ισραήλ μαζί με ΝΑΤΟ και ΕΕ), η κυβέρνηση της αρπαγής του δημόσιου κοινωνικού πλούτου και της εκχώρησής του στο κεφάλαιο, στήνει για άλλη μία φορά πειθαρχικά για να δικάσει την συνδικαλιστική δράση και το δικαίωμα στην απεργία.

Φίλοι της κυβερνητικής πολιτικής οι φροντιστηριάρχες, τα funds των σχολαρχών, οι ιδιωτικές εταιρείες των πλατφορμών, οι τράπεζες, το επιχειρηματικό κεφάλαιο των ιδιωτικών πανεπιστημίων, που ξερογλείφονται για να αρπάξουν κομμάτι κομμάτι τη δημόσια εκπαίδευση, εχθροί της οι εκπαιδευτικοί, η συνδικαλιστική δράση και τα σωματεία, η διεκδίκηση.

Με το παραλήρημα αυταρχισμού της, η κυβέρνηση ΝΔ και το ΥΠΑΙΘΑ υποδηλώνει τη δυσκολία της να εφαρμόσει την αντιεκπαιδευτική αναδιάρθρωση της ταξικής κατηγοριοποίησης των σχολείων, των εκπαιδευτικών, της διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Τα έχει βρει δύσκολα είναι η αλήθεια. Θεώρησαν ότι με τον πειθαρχικό κώδικα, τις απειλές, την τρομοκρατία, θα κάμψουν το φρόνημα και θα πετύχουν συμμόρφωση στην πολιτική τους. Δεν τα έχουν καταφέρει.

Γνωρίζουν πολύ καλά ότι η προσβολή του δικαιώματος στην απεργία, αποτελεί αιτία πολέμου. Δεν είναι τυχαίο ότι στις πολιτικές δίκες που στήνουν περιφερειακά, οι δικαστές που βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία παραβιάζοντας τη δικαιοδοσία ακόμα και αυτού του εντεταλμένου ρόλου τους “ρωτούσαν” τους/τις διωκόμενους/ες τι προτίθενται να κάνουν στο μέλλον αν θα συνεχίσουν την απεργία αποχή, αφήνοντας να εννοηθεί ότι στην παρούσα φάση οι συνάδελφοι “θα την γλιτώσουν”.

Η δικαίωση από τα δικαστήρια των συναδέλφων μας νεοδιόριστων οι οποίοι με τα πρωτοβάθμια σωματεία τους, τις ΕΛΜΕ που προσέφυγαν για την μονιμοποίησή τους σε Εύβοια, Χανιά, Ηράκλειο, και το κέρδισαν κάνει το θηρίο να βγάζει φλόγες. και να μην θέλουν να συμβιβαστούν με τις αποφάσεις των δικαστηρίων αρνούμενες οι ΔΔΕ αλλά και ΔΠΕ να τις εφαρμόσουν. Μέχρι να αναγκαστούν από την πίεση των σωματείων.

Σε αυτό το περιβάλλον βίας και αυταρχισμού η ΟΛΜΕ όφειλε και οφείλει να βγει μπροστά και να παίξει τον ρόλο της ως οργανωτής του αγώνα των εκπαιδευτικών. Ενός αγώνα που αφορά όλη την εκπαίδευση και όχι μόνο τις τοπικές ΕΛΜΕ που τα μέλη τους σέρνονται στα πειθαρχικά.  Σε όλα τα εκπαιδευτικοδικεία μέχρι τώρα από τα πρώτα στην Τρίπολη, μέχρι και το προσεχές στην Λαμία, με ευθύνη όλων των παρατάξεων ΔΑΚΕ ΣΥΝΕΚ ΠΕΚ όπως και της ΑΣΕ, αρκούνται παρακάμπτοντας και αιτήματα των ίδιων των ΕΛΜΕ να καλύπτουν με στάσεις εργασίας μόνο τις τοπικές ΕΛΜΕ και να μην καλούν σε καθολική συστράτευση τον κλάδο και κινηματική παρουσία του στα εκπαιδευτιοδικεία – πειθαρχικά. Οι Παρεμβάσεις ΔΕ επιμένουν ότι η καθολική επίθεση απαντιέται με καθολική απάντηση απεργιακή. Και στην προκειμένη περίπτωση οι Παρεμβάσεις ΔΕ έθεσαν στο ΔΣ της ΟΛΜΕ το αίτημα – ανάγκη να καλυφθεί με στάση εργασίας όλος ο κλάδος ώστε να υπάρξει μαζική κινητοποίηση την Πέμπτη 25/6/2026 στην ΠΔΕ Λαμίας. Και αυτό για ακόμα μία φορά δεν έγινε δεκτό. Ακόμα μία φορά η πλειοψηφία 9 στους 11 του ΔΣ της ΟΛΜΕ αντιμετωπίζει τις διώξεις ως ένα ακόμα περιστατικό και στέκεται ενάντια στην συνολικοποίηση του αγώνα που μπορεί να είναι νικηφόρος.

Ολόκληρο το πολιτικό και οικονομικό βάρος, από την αρχή των προσφυγών και των πειθαρχικών το σηκώνουν τα πρωτοβάθμια σωματεία.

Οι Παρεμβάσεις ΔΕ θα επιμείνουμε ότι πρόκειται για έναν ιστορικής σημασίας αγώνα για το εκπαιδευτικό κίνημα και τον λαό στον οποίο ή  θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε.

Καλούμε τις παρατάξεις του ΔΣ της ΟΛΜΕ  να καλέσει όλες τις ΕΛΜΕ και τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά ην Πέμπτη 25/6/2026 στην ΠΔΕ Λαμίας καλύπτοντας με στάση εργασίας όλους/ες τους/τις συναδέλφους,

ΑΥΤΗ  Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ/ΕΣ ΑΠΕΡΓΟΙ. ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ.

Κύμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης στους εκπαιδευτικούς Ζήση Γκέρτσο και Παναγιώτη Χουντή - Συγκέντρωση την Τετάρτη 24/6 (ΠΔΕ Ξενίας 24)

 Κύμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης από δεκάδες εκπαιδευτικά και άλλα σωματεία στους εκπαιδευτικούς Ζήση Γκέρτσο και Παναγιώτη Χουντή.

Με ανακοινώσεις τους καταγγέλλουν "τη συνεχιζόμενη και κλιμακούμενη βιομηχανία διώξεων εκπαιδευτικών και την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης από την κυβέρνηση, το ΥΠΑΙΘΑ και τη ΔΙΔΕ Πειραιά. Πιο συγκεκριμένα, στις 24/6 εκδικάζεται στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής η πειθαρχική δίωξητων Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσου, αγωνιζόμενων εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Πειραιά. Οι συνάδελφοι οδηγούνται στο «εδώλιο» με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας», επειδή συμμετείχαν το 2020 (!!) στην κινητοποίηση  για την επέτειο από την δολοφονία του 15χρονου Α. Γρηγορόπουλου. Στην κινητοποίηση συνελήφθησαν μαζί με άλλα 62 άτομα που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας, με πρόφαση τις απαγορεύσεις λόγω covid-19. Η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό Συμβούλιο έγινε τον Ιούνιο του 2023 με υπογραφή του ΔΔΕ Πειραιά με πρόσχημα ότι για τους συναδέλφους εκκρεμούσε ποινικό δικαστήριο."

 Και καλούν σε συγκέντρωση έξω από την ΠΔΕ Αττικής την Τετάρτη 14/6

Ενδεικτικά παραθέτουμε:

ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά, στη βάση και παλιότερων ανακοινώσεών του, κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (9-12 π.μ.) για την Τετάρτη 24/6, για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων/ισσών στο πειθαρχικό συμβούλιο της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης Αττικής (Ξενίας 24, Αθήνα) κατά την εκδίκαση της παραπομπής των συναδέλφων Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσου στις 9:30.

Θυμίζουμε πως η υπόθεση αφορά τη σύλληψή τους την περίοδο του covid-19, σε κινητοποίηση για την επέτειο από τη δολοφονία του 15χρονου Α. Γρηγορόπουλου, για την οποία έχουν ήδη αθωωθεί σε 1ο κ 2ο βαθμό από το ποινικό δικαστήριο. Απαιτούμε την άμεση απαλλαγή τους και από το πειθαρχικό συμβούλιο.


A' ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής (Περιστέρι)

Για την εκδίκαση της δίωξης των συναδέλφων μας Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσου
ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!

Ως Α΄ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής (Περιστέρι) καταγγέλλουμε τη συνεχιζόμενη και κλιμακούμενη βιομηχανία διώξεων εκπαιδευτικών και την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης από την κυβέρνηση, το ΥΠΑΙΘΑ και τη ΔΙΔΕ Πειραιά. Πιο συγκεκριμένα, στις 24/6 εκδικάζεται στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής η πειθαρχική δίωξητων Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσου, αγωνιζόμενων εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Πειραιά. Οι συνάδελφοι οδηγούνται στο «εδώλιο» με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας», επειδή συμμετείχαν το 2020 (!!) στην κινητοποίηση  για την επέτειο από την δολοφονία του 15χρονου Α. Γρηγορόπουλου. Στην κινητοποίηση συνελήφθησαν μαζί με άλλα 62 άτομα που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας, με πρόφαση τις απαγορεύσεις λόγω covid-19. Η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό Συμβούλιο έγινε τον Ιούνιο του 2023 με υπογραφή του ΔΔΕ Πειραιά με πρόσχημα ότι για τους συναδέλφους εκκρεμούσε ποινικό δικαστήριο.

Μετά από δικαστική ομηρία τεσσάρων χρόνων, το ποινικό δικαστήριο αθώωσε πανηγυρικά όλους τους συλληφθέντες. Παρόλα αυτά η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε και εκδικάζεται στις 24/6. Είναι προφανές ότι είμαστε σε μια περίοδο κατά την οποία οι συλλογικές μας διεκδικήσεις, τα σωματεία μας, οι διαδηλώσεις και οι απεργίες αλλά και κάθε φωνή αντίστασης στην κυρίαρχη βαρβαρότητα στοχοποιούνται και ενοχοποιούνται από το κράτος και τους μηχανισμούς του, την κυβέρνηση και τη Διοίκηση, στο πλαίσιο του δόγματος «νομός και τάξη», ώστε να επιβληθεί με σιγή νεκροταφείου η αντιλαϊκή-αντιεκπαιδευτική επίθεση. Να μην το επιτρέψουμε!

Δεν τρομοκρατούμαστε! Συμπαράσταση και Συμπαράσταση και αλληλεγγύη στους διωκόμενους Συναδέλφους !

Απαιτούμε την άμεση αθώωση των δύο συναδέλφων μας, Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσου, μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά!

Ανάκληση όλων των διώξεων!

Η Χρ. Χοτζόγλου και πάλι στις σχολικές αίθουσες.  – ΟΧΙ σε θέση δυνητικής αργίας ο Δ. Χαρζουλάκης


Το ΔΣ της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τη βιομηχανία διώξεων εκπαιδευτικών και ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης από την κυβέρνηση, το υπουργείο και τη ΔΙΔΕ Πειραιά, που συνεχίζεται και κλιμακώνεται.

Στις 24/6 εκδικάζεται στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής η πειθαρχική δίωξη για τα δύο μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά, αγωνιστές εκπαιδευτικούς, Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσο, με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας», επειδή συμμετείχαν στην κινητοποίηση το 2020 για την επέτειο από την δολοφονία του 15χρονου Α. Γρηγορόπουλου. Στην κινητοποίηση τους συνέλαβαν μαζί με άλλα 62 άτομα που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας, με πρόφαση τις απαγορεύσεις λόγω covid-19. Η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό έγινε τον Ιούνιο του 2023 με υπογραφή του ΔΔΕ Πειραιά με πρόσχημα για τους συναδέλφους εκκρεμούσε ποινικό δικαστήριο.

Μετά από δικαστική ομηρία τεσσάρων χρόνων το ποινικό δικαστήριο αθώωσε πανηγυρικά όλους τους συλληφθέντες. Παρόλα αυτά η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε και εκδικάζεται στις 24/6. Ενώ εκκρεμούν οι αποφάσεις για τις δυνητικές αργίες των Χοτζόγλου Χρ. (μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά) και Χαρτζουλάκη Δ. (πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά).

Είναι προφανές ότι είμαστε σε μια περίοδο όπου η συνδικαλιστική και πολιτική δράση, τα σωματεία, η δράση τους, οι διαδηλώσεις και οι απεργίας αλλά και κάθε φωνή αντίστασης στη βαρβαρότητα, στοχοποιούνται και ενοχοποιούνται από το κράτος και τους μηχανισμούς του, την κυβέρνηση και τη Διοίκηση, στο πλαίσιο του δόγματος «νομός και τάξη», ώστε να επιβληθεί η αντιδραστική, αντεργατική και αντιλαϊκή επίθεση και πολιτική.

ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ!

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΘΩΩΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ 2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ – ΤΟΥ ΛΑΟΥ Η ΠΑΛΗ ΘΑ ΤΗ ΣΠΑΣΕΙ!

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΘΕ ΔΙΩΞΗ!

ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Η ΧΡ. ΧΟΤΖΟΓΛΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΑΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Δ. ΧΑΡΤΖΟΥΛΑΚΗ


 Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής
( ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ | ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ )

ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΌ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΙΣ 24/6, 9.30 π.μ. (ΞΕΝΙΑΣ 24, ΑΘΗΝΑ), ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΝ 2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΑΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ
ΑΛ. ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ 2020 - ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 9.00 – 12.00
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ- ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΓΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ - ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ

Για ακόμη μια φορά, λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, οι πειθαρχικοί μηχανισμοί σπεύδουν… βραδέως για την εκδίκαση στις 24/6/2026, μιας υπόθεσης που κρατάει από το 2020, από την εποχή των μέτρων εγκλεισμού και της «χουντικής έμπνευσης» απαγόρευσης των συναθροίσεων με πρόσχημα την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Συγκεκριμένα, κατά την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στις 6/12/2020, σε μια αστυνομοκρατούμενη Αθήνα, συνελήφθησαν 62 αγωνιστές που… συνωστίζονταν σε διάφορα σημεία της Αθήνας!

Μεταξύ των συλληφθέντων και οι συνάδελφοι Παναγιώτης Χουντής και Ζήσης Γκέρτσος, που διώχθηκαν με την υποκριτική κατηγορία της «διασποράς μολυσματικής ασθένειας», παρότι τηρήθηκαν τα μέτρα προστασία σε αντίθεση με όσα έγιναν μετά τη σύλληψή τους. Είχε προηγηθεί εντολή του αρχηγού της αστυνομίας και κυβερνητική απαγόρευση των συναθροίσεων για 24 ώρες. Η ίδια απαγόρευση ίσχυε και για την πορεία του Πολυτεχνείου, όπου – από ότι φαίνεται – μονάχα τότε και μόνο εκεί «κυκλοφορούσε» ο ιός.

Η ΔΙΔΕ Πειραιά δεν έχασε την «ευκαιρία». Το 2023 (3 χρόνια μετά!), επίσης λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, προχώρησε σε άσκηση πειθαρχικής δίωξης στους 2 συναδέλφους με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας». Χαρακτηρίζοντας προφανώς, ανάρμοστη συμπεριφορά τη συμμετοχή σε διαδήλωση και παρά το γεγονός ότι ακόμη και σε αυτόν τον αντιδραστικό δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα αναφέρεται ότι «Σε καμία περίπτωση δεν συνιστά ανάρμοστη συμπεριφορά ή αναξιοπρεπή ή ανάξια για υπάλληλο διαγωγή η άσκηση συνδικαλιστικής, πολιτικής ή κοινωνικής δράσης». Στη συνέχεια η ΔΙΔΕ διεύρυνε τον «κύκλο των διωκόμενων» με ακόμη 5 μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά (αλλά 4 μέλη της ΕΑΑ και 1 της ΑΣΕ), για κινητοποίηση ενάντια στις εξετάσεις PISA και για γνώμη που εκφράστηκε στο διαδίκτυο. «Εγκαινιάζοντας» έτσι τη βιομηχανία διώξεων ενάντια στον κλάδο που απλώνεται σήμερα σε όλη την Ελλάδα.

Μετά από δικαστική ομηρία τεσσάρων χρόνων το ποινικό δικαστήριο αθώωσε πανηγυρικά όλους τους συλληφθέντες και, προφανώς, και τους συνάδελφους Ζήση Γκέρτσο και Παναγιώτη Χουντή. Παρ' όλα αυτά, η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε ενεργή και στις 24/6/2026, εκδικάζεται με βάση την -κατ’ επιλογή και όχι «κατά καθήκον» - δίωξη που είχε ασκήσει η ΔΙΔΕ Πειραιά το 2023. Παράλληλα, εκκρεμούν πλήθος άλλων εκδικάσεων και αποφάσεων πειθαρχικών, όπως η παράταση ή μη της δυνητικής αργίας της Χ. Χοτζόγλου και το ερώτημα της αργίας για τον Δ. Χαρτζουλάκη.

Απέναντι στην πολιτική των διώξεων και πειθαρχικών αναπτύχθηκε ένα διογκούμενο ρεύμα αντίστασης, που έφερε και είναι ικανό να φέρει ακόμη μεγαλύτερες νίκες. Δεν επιβλήθηκε σιγή νεκροταφείου στα σχολεία και την κοινωνία, όπως σχεδίαζαν. Παρά τα χιλιάδες πειθαρχικά, παρά την όξυνση και επιτάχυνση της επίθεσης υπάρχουν και αναπτύσσονται σημαντικές αντιστάσεις, που πρέπει να αυξηθούν, να γενικευτούν, να συντονιστούν και να διαμορφώσουν όρους κεντρικής και απεργιακής αντιπαράθεσης με τη βάρβαρη πολιτική. Γιατί ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε, να εργαζόμαστε, ούτε να οραματιζόμαστε ένα καλύτερο μέλλον με σκυμμένο το κεφάλι. Γιατί όσο κι αν απειλούν δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με τις βάρβαρές πολιτικές της φτώχεια και του πολέμου, με την άγρια ταξική επίθεση στην εκπαίδευση, στην εργασία και την κοινωνία. Οφείλουμε να αντισταθούμε, να διεκδικήσουμε και να νικήσουμε! Με τη γραμμή της αντίστασης, της διεκδίκησης, της ανατροπής και του αγώνα!
• Όλοι/όλες στις 24/6 στο Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικό Συμβούλιο Αττική (Ξενίας 24)
• Να αθωωθούν οι 2 αγωνιστές εκπαιδευτικοί
• Να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά
• Να γυρίζει η Χρύσα στο σχολείο – Όχι στη δυνητική αργία για τον Δ. Χαρτζουλάκη
• Στο δρόμο σπάμε την τρομοκρατία

Έξι χρόνια μετά, στο εδώλιο εκπαιδευτικοί για τη συμμετοχή τους σε διαδήλωση

Κάλεσμα σε συγκέντρωση στις 24 Ιουνίου για δύο εκπαιδευτικούς που διώκονται για τη συμμετοχή τους σε κινητοποίηση το 2020

Σε κινητοποίηση έξω από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Αττικής στις 24 Ιουνίου καλεί η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής (ΕΑΑ), με αφορμή την εκδίκαση της πειθαρχικής υπόθεσης δύο εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ Πειραιά. Η υπόθεση αφορά τη συμμετοχή τους σε συγκέντρωση για την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου τον Δεκέμβριο του 2020, περίοδο κατά την οποία ίσχυαν περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας.

Η παράταξη υποστηρίζει ότι πρόκειται για μια υπόθεση που παραμένει ανοιχτή εδώ και έξι χρόνια, παρά το γεγονός ότι οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί αθωώθηκαν από τα ποινικά δικαστήρια. Παράλληλα, κάνει λόγο για ευρύτερη κλιμάκωση των πειθαρχικών διώξεων στον χώρο της εκπαίδευσης και ζητά την άμεση παύση όλων των σχετικών διαδικασιών.

Η ΕΑΑ καλεί εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους να δώσουν το «παρών» στη συγκέντρωση αλληλεγγύης, διεκδικώντας –όπως αναφέρει– την υπεράσπιση των συνδικαλιστικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων στον χώρο της εκπαίδευσης.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Για ακόμη μια φορά, λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, οι πειθαρχικοί μηχανισμοί σπεύδουν… βραδέως για την εκδίκαση στις 24/6/2026, μιας υπόθεσης που κρατάει από το 2020, από την εποχή των μέτρων εγκλεισμού και της «χουντικής έμπνευσης» απαγόρευσης των συναθροίσεων με πρόσχημα την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, κατά την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στις 6/12/2020, σε μια αστυνομοκρατούμενη Αθήνα, συνελήφθησαν 62 αγωνιστές που… συνωστίζονταν σε διάφορα σημεία της Αθήνας! Μεταξύ των συλληφθέντων και οι συνάδελφοι Παναγιώτης Χουντής και Ζήσης Γκέρτσος, που διώχθηκαν με την υποκριτική κατηγορία της «διασποράς μολυσματικής ασθένειας», παρότι τηρήθηκαν τα μέτρα προστασία σε αντίθεση με όσα έγιναν μετά τη σύλληψή τους. Είχε προηγηθεί εντολή του αρχηγού της αστυνομίας και κυβερνητική απαγόρευση των συναθροίσεων για 24 ώρες. Η ίδια απαγόρευση ίσχυε και για την πορεία του Πολυτεχνείου, όπου – από ότι φαίνεται – μονάχα τότε και μόνο εκεί «κυκλοφορούσε» ο ιός.

 Η ΔΙΔΕ Πειραιά δεν έχασε την «ευκαιρία». Το 2023 (3 χρόνια μετά!), επίσης λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, προχώρησε σε άσκηση πειθαρχικής δίωξης στους 2 συναδέλφους με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας». Χαρακτηρίζοντας προφανώς, ανάρμοστη συμπεριφορά τη συμμετοχή σε διαδήλωση και παρά το γεγονός ότι ακόμη και σε αυτόν τον αντιδραστικό δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα αναφέρεται ότι «Σε καμία περίπτωση δεν συνιστά ανάρμοστη συμπεριφορά ή αναξιοπρεπή ή ανάξια για υπάλληλο διαγωγή η άσκηση συνδικαλιστικής, πολιτικής ή κοινωνικής δράσης». Στη συνέχεια η ΔΙΔΕ διεύρυνε τον «κύκλο των διωκόμενων» με ακόμη 5 μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά (αλλά 4 μέλη της ΕΑΑ και 1 της ΑΣΕ), για κινητοποίηση ενάντια στις εξετάσεις PISA και για γνώμη που εκφράστηκε στο διαδίκτυο. «Εγκαινιάζοντας» έτσι τη βιομηχανία διώξεων ενάντια στον κλάδο που απλώνεται σήμερα σε όλη την Ελλάδα.  

 Μετά από δικαστική ομηρία τεσσάρων χρόνων το ποινικό δικαστήριο αθώωσε πανηγυρικά όλους τους συλληφθέντες και, προφανώς, και τους συνάδελφους Ζήση Γκέρτσο και Παναγιώτη Χουντή. Παρ' όλα αυτά, η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε ενεργή και στις 24/6/2026, εκδικάζεται με βάση την -κατ’ επιλογή και όχι «κατά καθήκον» - δίωξη που είχε ασκήσει η ΔΙΔΕ Πειραιά το 2023. Παράλληλα, εκκρεμούν πλήθος άλλων εκδικάσεων και αποφάσεων πειθαρχικών, όπως η παράταση ή μη της δυνητικής αργίας της Χ. Χοτζόγλου και το ερώτημα της αργίας για τον Δ. Χαρτζουλάκη.

Απέναντι στην πολιτική των διώξεων και πειθαρχικών αναπτύχθηκε ένα διογκούμενο ρεύμα αντίστασης, που έφερε και είναι ικανό να φέρει ακόμη μεγαλύτερες νίκες. Δεν επιβλήθηκε σιγή νεκροταφείου στα σχολεία και την κοινωνία, όπως σχεδίαζαν. Παρά τα χιλιάδες πειθαρχικά, παρά την όξυνση και επιτάχυνση της επίθεσης υπάρχουν και αναπτύσσονται σημαντικές αντιστάσεις, που πρέπει να αυξηθούν, να γενικευτούν, να συντονιστούν και να διαμορφώσουν όρους κεντρικής και απεργιακής αντιπαράθεσης με τη βάρβαρη πολιτική. Γιατί ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε, να εργαζόμαστε, ούτε να οραματιζόμαστε ένα καλύτερο μέλλον με σκυμμένο το κεφάλι. Γιατί όσο κι αν απειλούν δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με τις βάρβαρές πολιτικές της φτώχεια και του πολέμου, με την άγρια ταξική επίθεση στην εκπαίδευση, στην εργασία και την κοινωνία. Οφείλουμε να αντισταθούμε, να διεκδικήσουμε και να νικήσουμε! Με τη γραμμή της αντίστασης, της διεκδίκησης, της ανατροπής και του αγώνα! 

·        Όλοι/όλες στις 24/6 στο Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικό Συμβούλιο Αττική (Ξενίας 24)

·        Να αθωωθούν οι 2 αγωνιστές εκπαιδευτικοί

·        Να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά

·        Να γυρίζει η Χρύσα στο σχολείο – Όχι στη δυνητική αργία για τον Δ. Χαρτζουλάκη

·        Στο δρόμο σπάμε την τρομοκρατία

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/551281_exi-hronia-meta-sto-edolio-ekpaideytikoi-gia-ti-symmetohi-toys-se

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Εκπαίδευση: Η ώρα της μεγάλης σύγκρουσης

των Ντίνα Ρέππα & Βιολέττα Πατέλη

Σε μια πολύ κρίσιμη συγκυρία πραγματοποιούνται τα εκπαιδευτικά συνέδρια σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ με πρώτη την 95η ΓΣ αντιπροσώπων της ΔΟΕ.

Η κυβέρνηση, κοινωνικά βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίση νομιμοποίησης και με έντονη φθορά της πολιτικής της ηγεμονίας. Η οικονομία πολέμου αναδεικνύεται σε βασική στρατηγική της κυβερνητικής πολιτικής που στηρίζει την εμπλοκή της χώρας στους επικίνδυνους γεωπολιτικούς ανταγωνισμούς, την ευθυγράμμιση με τους ευρωατλαντικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ ΝΑΤΟ Ισραήλ ΕΕ και διαπερνά όλο και περισσότερες πλευρές της κοινωνικής ζωής και της εργασίας. Συμβάλλει στην παρατεταμένη και αυξανόμενη οικονομική πίεση με την εκθετική αύξηση του πληθωρισμού και τη στεγαστική κρίση που δοκιμάζει τις αντοχές της κοινωνίας και των πλατιών λαϊκών στρωμάτων. Ειδικά στους εκπαιδευτικούς που αποτελούν από τα πιο χαμηλόμισθα κοινωνικά στρώματα, το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο και μάλιστα ακουμπά τις νεότερες ηλικίες, αναπληρωτ(ρι)ες και νεοδιόριστες/στους.

Δεν είναι τυχαίο ότι τη φετινή χρονιά κατατέθηκαν 20.000 λιγότερες αιτήσεις για τους πίνακες του ΑΣΕΠ σε σχέση με το 2023.

Εκπαίδευση: Η ώρα της μεγάλης σύγκρουσης

Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: Αλληλεγγύη στους διωκόμενους εκπαιδευτικούς Ζ. Γκέρτσο - Π. Χουντή

 "Στις 24/6 εκδικάζεται στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής η πειθαρχική δίωξη για τα δύο μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά, αγωνιστές εκπαιδευτικούς, Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσο, με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας», επειδή συμμετείχαν στην κινητοποίηση το 2020 για την επέτειο από την δολοφονία του 15χρονου Α. Γρηγορόπουλου. Στην κινητοποίηση τους συνέλαβαν μαζί με άλλα 62 άτομα που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας, με πρόφαση τις απαγορεύσεις λόγω covid-19. Η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό έγινε τον Ιούνιο του 2023 με υπογραφή του ΔΔΕ Πειραιά με πρόσχημα για τους συναδέλφους εκκρεμούσε ποινικό δικαστήριο.

Μετά από δικαστική ομηρία τεσσάρων χρόνων το ποινικό δικαστήριο αθώωσε πανηγυρικά όλους τους συλληφθέντες. Παρόλα αυτά η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε και εκδικάζεται στις 24/6. Ενώ εκκρεμούν οι αποφάσεις για τις δυνητικές αργίες των Χοτζόγλου Χρ. (μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά) και Χαρτζουλάκη Δ. (πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά).

Τα παραπάνω επισημαίνονται μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

24/6 Η ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΖΗΣΗ ΓΚΕΡΤΣΟ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΧΟΥΝΤΗ

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΣΤΙΣ 6/12/2020!

ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!

Το ΔΣ της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τη βιομηχανία διώξεων εκπαιδευτικών και ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης από την κυβέρνηση, το υπουργείο και τη ΔΙΔΕ Πειραιά, που συνεχίζεται και κλιμακώνεται.

Στις 24/6 εκδικάζεται στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής η πειθαρχική δίωξη για τα δύο μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά, αγωνιστές εκπαιδευτικούς, Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσο, με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς εκτός υπηρεσίας», επειδή συμμετείχαν στην κινητοποίηση το 2020 για την επέτειο από την δολοφονία του 15χρονου Α. Γρηγορόπουλου. Στην κινητοποίηση τους συνέλαβαν μαζί με άλλα 62 άτομα που συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας, με πρόφαση τις απαγορεύσεις λόγω covid-19. Η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό έγινε τον Ιούνιο του 2023 με υπογραφή του ΔΔΕ Πειραιά με πρόσχημα για τους συναδέλφους εκκρεμούσε ποινικό δικαστήριο.

Μετά από δικαστική ομηρία τεσσάρων χρόνων το ποινικό δικαστήριο αθώωσε πανηγυρικά όλους τους συλληφθέντες. Παρόλα αυτά η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε και εκδικάζεται στις 24/6. Ενώ εκκρεμούν οι αποφάσεις για τις δυνητικές αργίες των Χοτζόγλου Χρ. (μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά) και Χαρτζουλάκη Δ. (πρώην μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά).

Είναι προφανές ότι είμαστε σε μια περίοδο όπου η συνδικαλιστική και πολιτική δράση, τα σωματεία, η δράση τους, οι διαδηλώσεις και οι απεργίας αλλά και κάθε φωνή αντίστασης στη βαρβαρότητα, στοχοποιούνται και ενοχοποιούνται από το κράτος και τους μηχανισμούς του, την κυβέρνηση και τη Διοίκηση, στο πλαίσιο του δόγματος «νομός και τάξη», ώστε να επιβληθεί η αντιδραστική, αντεργατική και αντιλαϊκή επίθεση και πολιτική.

ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ!

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΘΩΩΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ 2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ – ΤΟΥ ΛΑΟΥ Η ΠΑΛΗ ΘΑ ΤΗ ΣΠΑΣΕΙ!

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΘΕ ΔΙΩΞΗ!

ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Η ΧΡ. ΧΟΤΖΟΓΛΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΑΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Δ. ΧΑΡΤΖΟΥΛΑΚΗ

Για το Δ.Σ. της Ε΄ Ε.Λ.Μ.Ε.

Ο Πρόεδρος                Η Γραμματέας

Χρήστος Ζαγανίδης   Σοφία Στεφανίδου

Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: Κάτω τα χέρια από τον Σύλλογο Αριστοτέλη και την πρόεδρό του Ρέππα Ντίνα

 Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ 144ΟΥ ΔΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΡΕΠΠΑ ΝΤΙΝΑ.
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΜΗΝΥΣΗ!
Η ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.

Σε μήνυση από τις 18 Μαΐου, (η οποία γνωστοποιήθηκε τώρα), κατά της προέδρου του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ», Ρέππα Ντίνας, για συκοφαντική δυσφήμιση, προχώρησε η πρώην αναπληρώτρια διευθύντρια του 144ου ΔΣ Αθήνας, Κεφαλληνού Νίκη, για την ομόφωνη
καταγγελία που έχει εκδώσει το ΔΣ του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ», (μετά από την καταγγελία των εκπαιδευτικών του 144ου ΔΣ) με τίτλο: «Ομόφωνη καταγγελία για τις παράνομες και παράτυπες ενέργειες στο 144ο ΔΣ Αθήνας/Κάτω τα χέρια από τις/τους απεργούς εκπαιδευτικούς του 144ου ΔΣ».

Η καταγγελία εναντίον της αφορούσε την παραβίαση της απόφασης του συλλόγου διδασκόντων στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Η αναπληρώτρια διευθύντρια άλλαξε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τις συντονίστριες που ο σύλλογος διδασκόντων είχε ορίσει για να αναρτήσουν την απεργία αποχή, παραποιώντας το πρακτικό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 27 Μαΐου εκδόθηκε και η απόφαση της διενεργηθείσας προανακριτικής έρευνας της υπηρεσίας ότι οι επισημειώσεις και ο τρόπος που αναγράφονται πάνω στο συγκεκριμένο πρακτικό είναι παράτυπες(«Μεγάλη νίκη η δικαίωση του συλλόγου διδασκόντων του 144ου ΔΣ, η αποκατάσταση των συλλογικών του αποφάσεων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας ενάντια στην παραβίαση τους!»)

Είναι φανερή η πολιτική επιδίωξη της μήνυσης κατά του σωματείου μας και της προέδρου του. Θέλουν να φιμώσουν ένα από τα σωματεία που δε δειλιάζει να υπερασπίσει μαχητικά τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητ(ρι)ων, το δημόσιο σχολείο, τη δημοκρατία και τις ελευθερίες απέναντι στις αυθαιρεσίες κυβέρνησης, κράτους και διοικητικού μηχανισμού επιβολής τους και τα στελέχη τους. Που αρνείται να γίνει σωματείο «οικόσιτο της διοίκησης» και αντίθετα υπερασπίζεται με αποφασιστικότητα τις συλλογικές αποφάσεις και τα δικαιώματα. Η μήνυση επιδιώκει την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης, της ελεύθερης διακίνησης των θέσεων και αποφάσεων του συλλόγου και του κλάδου, του δικαιώματος ενημέρωσης των συναδέλφων. Στόχος να κατισχύσει η σιωπή νεκροταφείου πρώτα και κύρια μέσα στα σχολεία, στο εκπαιδευτικό κίνημα και στα συνδικάτα, να σιωπούν απέναντι στις αυθαιρεσίες της διοίκησης και των στελεχών της ειδικά για το ζήτημα της αξιολόγησης, ώστε να υπηρετείται απρόσκοπτα η κυβερνητική πολιτική, να γίνονται αυθαιρεσίες στα σχολεία από τα στελέχη της διοίκησης και κανείς να μη μιλά, να μην καταγγέλλει, να μην αποκαλύπτει, από τον φόβο νομικών περιπετειών.

Η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου στοχοποιεί τον «Αριστοτέλη» και τις αποφάσεις του στον αγώνα για την εργασιακή αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα στο δημόσιο σχολείο, μαζί με άλλα πρωτοβάθμια σωματεία, καθώς και την πρόεδρό του
Ρέππα Ντίνα, που εκπροσωπεί μαζί με όλα τα μέλη του σωματείου τις συλλογικές αποφάσεις του.

Η συγκεκριμένη δίωξη αφορά όλο το εκπαιδευτικό κίνημα, τις/τους χιλιάδες νεοδιόριστες/στους που απεργούν και δέχονται πειθαρχικά, που αντιστέκονται στην κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τις/τους χιλιάδες συναδέλφισσες/ους που διώκονται γιατί υπερασπίζονται το μορφωτικό δικαίωμα της πληττόμενης κοινωνικής πλειοψηφίας, κάτω από το καθεστώς του αυταρχισμού, των απειλών, των εκβιασμών και των διώξεων.

Δεν είναι άλλωστε, τυχαίο ότι η μήνυση αυτή γίνεται σε μια περίοδο κατά την οποία σε όλη τη χώρα πολλαπλασιάζονται οι συνδικαλιστικές διώξεις σε βάρος εκπαιδευτικών: πειθαρχικά, καθαιρέσεις, δικαστικές διώξεις. Και ολοένα και περισσότερες μηνύσεις - αγωγές. Αυτή την περίοδο έχουν γίνει
μηνύσεις – πειθαρχικές διώξεις – αναφορές απέναντι στους ΣΕΠΕ Ζακύνθου και στην πρόεδρό του, Έφης Λάζου, Αθηνά και στο προεδρείο του, Αμαρουσίου και στο ΔΣ του, Νέας Σμύρνης, στην ΕΛΜΕ Φθιώτιδας, Β΄ Έβρου, ΕΛΜΕ Πειραιά, Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ενώ η ΕΛΜΕ Κέρκυρας δικαιώθηκε στο εφετείο ύστερα από δικαστική μάχη απέναντι σε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που είχε δεχθεί από στέλεχος εκπαίδευσης. Η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου ΔΣ Αθήνας, έρχεται να προστεθεί σε αυτόν τον πρωτοφανή κατάλογο συνδικαλιστικών και πολιτικών διώξεων.

Είναι γελασμένοι! Δεν θα επιτρέψουμε την εξόντωση και τη φίμωση του συλλόγου ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»,, της Ρέππα Ντίνας και των κάθε φορά εκπροσώπων του, ιδιαίτερα σήμερα που το εκπαιδευτικό κίνημα δέχεται τέτοια σφοδρή επίθεση και τα μαχόμενα σωματεία είναι η ατμομηχανή της αντίστασής του!
Καμία και κανένας μόνος/η!
Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δε θα υποχωρήσουμε και δε θα σιωπήσουμε.
Ο αποφασιστικός, ανυποχώρητος, μαζικός, συλλογικός αγώνας είναι η ασπίδα προστασίας των σωματείων, των μαζικών συλλογικών διαδικασιών τους, των συνδικαλιστικών ελευθεριών και των δημοκρατικών δικαιωμάτων στον χώρο της εκπαίδευσης και σε κάθε χώρο δουλειάς.
Η συνδικαλιστική δράση, οι ανακοινώσεις των σωματείων και η δημόσια έκφραση τους δεν ποινικοποιούνται.
Καλούμε:
- τους Συλλόγους Εκπ/κών ΠΕ και τις ΕΛΜΕ, τη ΔΟΕ, την ΟΛΜΕ την ΑΔΕΔΥ, τα συνδικάτα σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα, να εκδώσουν ψηφίσματα στήριξης στο σωματείο του Αριστοτέλη και την πρόεδρό του.
- σε συγκέντρωση αλληλεγγύης την ημέρα της εκδίκασης της υπόθεσης.
-τους συναδέλφους-ισσες να στηρίξουν με υπογραφές αλληλεγγύης. Επισυνάπτουμε το κείμενο υπογραφών του ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» . Μπορούμε να υπογράψουμε και στην ηλεκτρονική φόρμα που έχει φτιάξει ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ , με Ονοματεπώνυμο και ιδιότητα (κατ επιλογή, ειδκότητα, σχολείο, συνδικαλ. ιδιότητα κλπ.)
ΕΔΩ:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScq_dlN2sU2AtAxVZuqQI2tLtwaZkYZCHsgi0jXW73TrvpYuQ/viewform

Όλοι μαζί θα νικήσουμε τον καθεστωτικό αυταρχισμό του Υπουργείου Παιδείας, τον αντιπαιδαγωγικό κατήφορο όσων τρομοκρατούν και εκφοβίζουν τους εκπαιδευτικούς, τους συκοφάντες κι όσους αυτήν την περίοδο κάνουν το λαγό για να συνεχιστεί ο δρόμος των πειθαρχικών διώξεων για συνδικαλιστική
δράση, να φιμωθούν και να παροπλιστούν τα σωματεία μας.
ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ - ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ - ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ
ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ!

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                   ΑΛΙΚΗ ΠΕΝΤΕΔΕΚΑ

Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Τέσσερις εκπαιδευτικοί της Εύβοιας διώκονται για τη συμμετοχή τους στην απεργία - αποχή - Κινητοποίηση την Πέμπτη 25/6 στην Π. Δ. Ε. στη Λαμία.

 "Ήρθε και η σειρά των εκπαιδευτικών της Εύβοιας να κληθούν σε απολογία για το… «έγκλημά» τους να εφαρμόσουν την απόφαση του τριτοβάθμιου συνδικαλιστικού μας οργάνου, της ΑΔΕΔΥ, και να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 και ώρα 9:00 πμ τέσσερις συνάδελφοί έχουν κληθεί να παρουσιαστούν στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία και να απολογηθούν επειδή άσκησαν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία."

Τα παραπάνω επισημαίνονται μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση της ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ – Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,

Ήρθε και η σειρά των εκπαιδευτικών της Εύβοιας να κληθούν σε απολογία για το… «έγκλημά» τους να εφαρμόσουν την απόφαση του τριτοβάθμιου συνδικαλιστικού μας οργάνου, της ΑΔΕΔΥ, και να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 και ώρα 9:00 πμ τέσσερις συνάδελφοί έχουν κληθεί να παρουσιαστούν στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας στη Λαμία και να απολογηθούν επειδή άσκησαν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία.

Οι συνάδελφοί μας οι οποίοι καλούνται σε απολογία, στάθηκαν υποδειγματικοί δημόσιοι λειτουργοί όλη τη χρονιά που πέρασε, αλλά και τα προηγούμενα χρόνια.

Χρειάστηκε όπως τόσοι και τόσες από μας, να υπηρετήσουν ως αναπληρωτές μακριά από τα σπίτια και τις οικογένειές τους για δέκα ή δεκαπέντε χρόνια, να κυνηγήσουν με προσωπικό κόπο και κόστος τα επιπλέον προσόντα που μοριοδοτεί ο ΑΣΕΠ (δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακά, επιμορφώσεις, ξένες γλώσσες κτλ) για να έρθει μετά η Πολιτεία και να τους πει ότι αφού πέτυχαν τον πολυπόθητο διορισμό, πρέπει τώρα να «αξιολογηθούν» για να έχουν δικαίωμα στη μονιμότητα.

Συνάδελφοι/σες

Το υπουργείο δεν νοιάζεται για τα ουσιαστικά προσόντα, την ικανότητα και το έργο των εκπαιδευτικών. Το υπουργείο ενδιαφέρεται μόνο να περάσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική του και για αυτό το λόγο δεν έχει σημασία πόσο καλός-ή είναι στη δουλειά του ένας εκπαιδευτικός, αλλά πόσο υπάκουος-η είναι. Πόσο έτοιμος-η είναι να εφαρμόσει ό,τι έρχεται «από πάνω», χωρίς αντιρρήσεις.

Μια πολιτική που οδηγεί σε υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, κατηγοριοποίηση σχολείων, εμπορευματοποίηση της γνώσης και η οποία στήνεται με απόλυτη προχειρότητα δεν μπορεί να πείσει κανέναν και καμία κι έτσι χρειάζονται άλλες μέθοδοι:

Χρειάζεται η απειλή της μη μονιμοποίησης για τους νεοδιόριστους και βεβαίως χρειάζεται να βαφτιστεί «πειθαρχικό παράπτωμα» η συμμετοχή σε νόμιμα προκηρυγμένη απεργία, ενώ ο ίδιος ο Πειθαρχικός Νόμος (ν.3528/2007 αρ.107 παρ.3)αναφέρει πως «σε καμία περίπτωση, δεν συνιστά ανάρμοστη συμπεριφορά ή ανάξια για υπάλληλο διαγωγή … η άσκηση συνδικαλιστικής, πολιτικής ή κοινωνικής δράσης.»

Οι εκπαιδευτικοί όμως, διδάσκουμε και με τη στάση ζωής μας:

ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Εύβοιας κηρύττει διευκολυντική στάση εργασίας συμπληρωματική της αντίστοιχης της ΟΛΜΕ και καλεί σε κινητοποίηση την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 στις 9:00 πμ στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης στη Λαμία.

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

Αναχώρηση από Βούρκο το πρωί της Πέμπτης στις 6:30πμ στη Χαλκίδα 

Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα

6936859652

6932969242

6974977042

           ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                               Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ            ΑΛΕΞΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ