Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ: ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

                    ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
            Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

·        ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

·        ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΟΙ  ΤΡΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 80 ΩΡΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ(!)», ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

·        ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ Η ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ… ΒΑΡΒΑΡΟ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ «ΑΓΓΑΡΕΙΑΣ», ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ  ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

·        ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ  ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΠΟΥ -ΜΕ ΤΙΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ …ΚΑΝΕΙ «ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ»- ΕΝΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΦΕΡΕΙ  ΤΗΝ  ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ  ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ  ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ  –ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

·        ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (ΟΛΜΕ), ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ  ΚΑΙ  ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΤΟΥΣ , ΓΙΑ ΝΑ   ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ  ΑΠΟ  ΤΙΣ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

·        ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΕΣ

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ δηλώνει την κατηγορηματική αντίθεσή της  στην   ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ των  τριών αγωνιζόμενων ΜΑΘΗΤΩΝ του 1ου Γυμνασίου του ΡΕΘΥΜΝΟΥ που καταδικάστηκαν σε «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 80 ΩΡΩΝ(!)» στις υπηρεσίες του Δήμου  ως …ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ του ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ(!), επειδή ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ στο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ του ΣΧΟΛΕΙΟΥ τους, που πήρε τη μορφή της ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ.
Πρόκειται για πρωτόγνωρη στα μεταπολιτευτικά χρονικά απόφαση που εδραιώνεται σε όλο το ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΕΓΜΑ που θεσπίστηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις (Ν.Δ-Π.Α.Σ.Ο.Κ)και παραμένει σε ισχύ από τη νέα  δήθεν «αριστερή» κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.Η κυβέρνηση  μάλιστα υποσχέθηκε την…κατάργηση των νόμων(Π.Δ 152, πράξη νομοθετικού περιεχομένου κλπ) της  ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων και  επομένως και των καταλήψεων, για να αποδειχθεί , στη συνέχεια, άριστη διάδοχος  στο στήσιμο … νέων «αναμορφωτικού» χαρακτήρα μαθητοδικείων  που επιβάλλουν   ένα  ΒΑΡΒΑΡΟ και ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που είναι οι «ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΓΓΑΡΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ», με στόχο … τη ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ(!) των ανυπότακτων εφήβων που …έκαναν το «έγκλημα»(!) να διεκδικήσουν, με τις καταλήψεις και τους συλλογικούς αγώνες τους ,το αυτονόητο, δηλ  δωρεάν και δημόσια εκπαίδευση και μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, αλλά και  συγχρόνως να καταγγείλουν  την υποχρηματοδόστηση της εκπαίδευσης και την επίταση των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση.
Είναι προφανές ότι εν όψει της ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ των ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΕΩΝ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ («νέο Λύκειο και ΕΠΑΛ)- που θα οδηγήσει , μέσω του νέου εξεταστικού μαραθωνίου και των πολλαπλών προγραμμάτων σπουδών-στην ΑΠΟΠΟΜΠΗ από την εκπαίδευση των μαθητών από τα φτωχά λαϊκά στρώματα- τέτοιου τύπου δικαστικές αποφάσεις, που  μετατρέπουν τις μαθητικές διεκδικήσεις σε ..ποινικό αδίκημα, δείχνουν την κατεύθυνση της εδραίωσης ενός  συνολικότερο ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ και ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ όχι μόνο των μαθητικού κινήματος, αλλά και του εκπαιδευτικού και συνολικότερα του λαϊκού. Γιατί η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ακόμη  και των υπολειμμάτων των στοιχειωδών δικαιωμάτων στη μόρφωση, τη δουλειά, την υγεία, την ασφάλιση κλπ -που επιτάσσει   η εφαρμογή  του 4ΟΥ  στη σειρά ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ- συμπορεύεται με την ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ και ΛΑΪΚΏΝ ΑΓΩΝΩΝ. Βρίσκει τη έκφρασή της  στον εκφασισμό, εν τέλει, της κρατικής πολιτικής ,με απώτερο στόχο την ΥΠΟΤΑΓΗ του λαού στην αντιλαϊκή πολιτική της αμορφωσιάς, της πείνας,  της ανεργίας και της εξαθλίωσης.
 Στην υλοποίηση αυτών των αντιδραστικών στόχων, αποδείχτηκε αρκετά ΠΡΟΘΥΜΟΣ(!) και ο ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗΣ του 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του ΡΕΘΥΜΝΟΥ ο  οποίος, στην κυριολεξία, παρέδωσε τους ανήλικους μαθητές του στις δρακόντειες διατάξεις ενός ποινικού νόμου που-στο πείσμα της ιστορίας  του λαϊκού κινήματος  και της καθολικά πια αναγνωρισμένης συλλογικής δυναμικής και αποδοχής του- χαρακτηρίζει ως «ιδιώνυμο ποινικό αδίκημα» τις μαθητικές καταλήψεις και συνολικά τους μαθητικούς αγώνες. Επικαλέστηκε  μάλιστα ο εν λόγω  γυμνασιάρχης τη…νομιμότητα, για την καταγγελία των μαθητών του στον εισαγγελέα, ακυρώνοντας στην πράξη κάθε  ηθική, παιδαγωγική, δεοντολογική, συλλογική και δημοκρατική αρχή που διέπει-και πρέπει διαχρονικά να διέπει-το έργο του δασκάλου και παιδαγωγού. Σε κάθε περίπτωση, ο εν λόγω διευθυντής επέλεξε  τον αντιδημοκρατικό κατήφορο που καταργεί  κάθε ιστό σύνδεσής του   με τη συλλογικά διαμορφωμένη ηθική συνείδηση και παιδαγωγική αντίληψη του κλάδου. Με  αυτήν την έννοια, εκφράζουμε την ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ μας με τη θέση του Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε του ΡΕΘΥΜΝΟΥ για την ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ του από το σωματείο και από κάθε συλλογική έκφραση του συνδικαλιστικού οργάνου.
Θεωρούμε ότι οι ποινικές διώξεις των μαθητών μας, αλλά και των γονιών τους, σε μια περίοδο δραματικής υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης, αδιοριστίας, γενίκευσης της ελαστικής απασχόλησης, εφαρμογής του αντιδραστικού μέτρου της «μαθητείας», θέσπισης του «νέου σχολείου» της αγοράς και της επίτασης των ταξικών φραγμών στη γνώση, αναδεικνύουν την αναγκαιότητα της ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΛΑΪΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗΣ  ΠΑΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ. Γιατί μόνο η οργανωμένη λαϊκή πάλη μπορεί να αποκρούσει τα βάρβαρα μέτρα  της λαϊκής αμορφωσιάς, εξαθλίωσης και τρομοκράτησης.
          ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ  ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ … «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟΥ»
         ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ.
      ΜΟΝΟ Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

ΕΛΜΕ ΗΜΑΘΙΑΣ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ!

 ΕΛΜΕ   ΗΜΑΘΙΑΣ                                     Βέροια 07/06/2017
                                                                              Αρ. Πρωτ.: 225

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ!

 Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αντί να υποστηρίξει το νόμο της για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων, να διευρύνει τον αποφασιστικό ρόλο του συλλόγου διδασκόντων και να θεσπίσει, δύο χρόνια τώρα, ένα πλαίσιο ισχυροποίησης των δικαιωμάτων-αρμοδιοτήτων του, με το νέο νόμο για την διευθυντική στελέχωση των σχολείων μας γυρίζει στο παρελθόν της αδιαφάνειας, κομματοκρατίας, αναξιοκρατίας.
Στο πλαίσιο αυτό μετατρέπει τον σύλλογο διδασκόντων από αποφασιστικό θεσμικό όργανο διοίκησης, σε άτυπο «γνωμοδοτικό σώμα», χωρίς την συμμετοχή μάλιστα των αναπληρωτών, ωρομισθίων και λοιπών ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών, εισάγει έναν «γνωμοδοτικό» ρόλο, που δεν προβλέπετε πουθενά θεσμικά, απλά και μόνο για να καλλιεργήσει την «κουλτούρα της αξιολόγησης» σύμφωνα με τις επιταγές του ΟΟΣΑ. Επειδή:

1. Η διαδικασία αυτή αλλοιώνει και υποβαθμίζει καίρια τον ρόλο του Συλλόγου ως αποφασιστικό θεσμικό όργανο με νομική ισχύ των αποφάσεών του.
2. Το σώμα των «γνωμοδοτούντων δεν έχει καμιά θεσμική ισχύ και οι όποιες αποφάσεις του δεν δεσμεύουν κανέναν ούτε μπορεί κανείς να τις επικαλεστεί, άρα δεν παίζουν κανέναν ρόλο.
3. Πρόκειται, ουσιαστικά και τυπικά, για διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφων μας, που είναι αντίθετη με τις αποφάσεις του κλάδου.
4. Η ΑΔΕΔΥ έχει κηρύξει αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης στον δημόσιο τομέα και
5. Ο  κλάδος των εκπαιδευτικών δεν είναι διατεθειμένος να αυτοχειριαστεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα και τις επιταγές των δανειστών…

Η ΕΛΜΕ Ημαθίας καλεί τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να αντιδράσουν αποφασιστικά, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στα σχέδια της κυβέρνησης. Συμμετέχουμε στην σχετική συνεδρίαση και στην όλη συζήτηση αναδεικνύοντας τις θέσεις της ΕΛΜΕ, αλλά αρνούμαστε να συμμετάσχουμε στην διαδικασία της «γνωμοδότησης» με ψήφο. Έτσι είτε δεν ψηφίζουμε καθόλου είτε ψηφίζουμε άκυρο και λευκό χωρίς να συμπληρώσουμε τα αξιολογικά «κουτάκια»!

Καλεί, επίσης, τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ να απέχουν απ’ την διαδικασία αξιολόγησης-βαθμολόγησης των υποψηφίων διευθυντών με τυποποιημένα κριτήρια και προκαθορισμένες, τυποποιημένες ερωτήσεις.

ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΎΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΌ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΏΝ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΡΌΛΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΌΝΤΩΝ 
                                                               Για το ΔΣ

Ο Πρόεδρος                                                                    Η Γ. Γραμματέας

Κακαγιάννης Θεόδωρος                                                Καλογερίδου Σοφίας


Β ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ: Ανακοίνωση για τις ηλεκτρονικές εγγραφές στα ΕΠΑΛ

ΔΣ Β΄ΕΛΜΕ Αθήνας                                                                Αθήνα, 08-06-2017
Π.Κυριακού 10                                                                
Αμπελόκηποι - Αθήνα                                                                  
Τηλ/Φαξ 210-6443741, 6973755777                    
email: belmeath@gmail.com                                                      

ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΛ!
ΟΛΟΙ/ΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 14/6  ΣΤΗ 1μ.μ.

Σ’ ένα έγγραφο ¨ρουτίνας” που εμφανίζεται στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς και καθορίζει τις εγγραφές των μαθητών της επόμενης χρονιάς στα σχολεία,  δεν περιμένεις εκπλήξεις και πρωτοτυπίες.
Το φετινό όμως έγγραφο, με ημερομηνία 31/5/2017 και με θέμα την επείγουσα ενημέρωση για τις Εγγραφές μαθητών/τριών σε Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2017-2018 δημιουργεί εκπλήξεις, αλλά και σοβαρά προβλήματα
Σύμφωνα με το έγγραφο που βασίζεται στην εγκύκλιο 89047/ΓΔ4/26-05-2017 του Υ.Π.Π.Ε.Θ.
«Παρακαλούνται οι Διευθυντές των Γυμνασίων να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους κηδεμόνες των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου ότι για το σχολικό έτος 2017-2018 πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικά δήλωση προτίμησης ηλεκτρονικά για εγγραφή στα ΕΠΑ.Λ. από τις 19-06-2017 έως τις 23-06-2017.
Επίσης, οι Διευθυντές των Επαγγελματικών Λυκείων οφείλουν να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους κηδεμόνες των μαθητών ή τους ίδιους τους μαθητές, εφόσον είναι ενήλικοι, ότι η εγγραφή και η ανανέωση εγγραφής για το σχολικό έτος 2017-2018 υποβάλλονται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά από τις 19-06-2017 έως τις 23-06-2017
Ως κεραυνός εν αιθρία έρχεται η εντολή για ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης για εγγραφή των μαθητών του γυμνασίου στα ΕΠΑΛ και ηλεκτρονική εγγραφή των ήδη φοιτούντων στα ΕΠΑΛ και μάλιστα στο ελάχιστο διάστημα των 5 εργασίμων ημερών.
Ακριβώς στο πρότυπο της άτυπης εκπαίδευσης, όπως γίνονται οι εγγραφές για τα ΙΕΚ ΕΠΑΣ, ΟΑΕΔ
Καλούνται οι διευθυντές Γυμνασίων και ΕΠΑΛ να βρουν και να ενημερώσουν ενυπόγραφα όλους τους γονείς για ένα τόσο σοβαρό θέμα, και με τόσο ασφυκτικούς περιορισμούς.
Αδιάφορο αν οι γονείς διαθέτουν τους πόρους και την τεχνογνωσία να κάνουν ηλεκτρονική εγγραφή των παιδιών τους.
Χωρίς να δίνεται καμία επιπλέον διευκρίνιση για τη συγκεκριμένη διαδικασία, το Υπουργείο Παιδείας αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο την κατανομή των μαθητών να την πραγματοποιεί η Περιφέρεια στα ΕΠΑΛ αρμοδιότητας της.
Μάλιστα όλη η διαδικασία εγγραφής γραφειοκρατικά θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 30 Ιουνίου και τότε θα «κλειδώσει» ο αριθμός μαθητών, αλλά μόνο εκείνων που θα έχουν προλάβει να εγγραφούν και κατά συνέπεια και ο αριθμός των τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων, αλλά και πάλι μόνο εκείνων που θα έχουν προλάβει να δημιουργηθούν. Τα τμήματα οι τομείς και οι ειδικότητες, που δεν θα έχουν τον προβλεπόμενο ελάχιστο αριθμό μαθητών, δεν θα λειτουργήσουν με κανένα τρόπο εκτός από τα τμήματα όσων  ειδικοτήτων της Γ’ τάξης θα εγκριθούν ως ολιγομελή, διαδικασία που θα λειτουργήσει κατ’ εξαίρεση και μόνο για το σχολικό έτος 2017-2018, σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Γίνεται περισσότερο από φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση έχουν στόχο την συρρίκνωση του δημοσίου πυλώνα της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΕΠΑΛ, με την κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων μέσω της τεχνητής δημιουργίας ολιγομελών τμημάτων, που δεν θα εγκριθούν. Ο κύριος στόχος αυτών των μέτρων είναι η εφαρμογή συστημάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ), που θα λειτουργούν εκτός του Δημόσιου συστήματος Εκπαίδευσης (Μη τυπική εκπαίδευση) σύμφωνα με τη γενική κατεύθυνση της  ΕΕ και του ΟΟΣΑ για «Μάθηση με βάση την εργασία».
Το μέτρο αυτό έρχεται να προστεθεί σ’ αυτά που έχουν εφαρμοστεί στην ΤΕΕ
       Τη μεγάλη μείωση του αριθμού των τομέων και ειδικοτήτων.
       Τη συρρίκνωση του ωρολογίου και αναλυτικού προγράμματος σπουδών στο νέο ΕΠΑΛ, χωρίς καμιά πρόβλεψη για την αναπλήρωσή τους μέσα στο δημόσιο σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
       Την  καθιέρωση ανελαστικού κατώτερου αριθμού μαθητών στους τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ, που αναφέρθηκε πιο πάνω, και έχει στόχο τη νέα συρρίκνωση, συγχώνευση τομέων και ειδικοτήτων και σε πολλές περιπτώσεις το κλείσιμο ή υποβιβασμό σχολείων κυρίως στην περιφέρεια.
       Την  εφαρμογή του συστήματος αυτόματου κόφτη τμημάτων γενικής παιδείας τομέων και ειδικοτήτων, αλλά και εκπαιδευτικού προσωπικού μέσω της ΥΑ για τους «μη παρακολουθούντες» στο τέλος του Α’ τετραμήνου, αποκλειστικά για τους μαθητές των ΕΠΑΛ, που έχουν ξεπεράσει τα όρια απουσιών.
       Την  επανεξέταση κάθε χρόνο των τομέων και ειδικοτήτων, που θα λειτουργούν σε κάθε ΕΠΑΛ, με βάση τη ζήτηση και τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας
.Απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας να πάρει πίσω αυτήν την απαράδεκτη απόφαση.
 Να δοθεί όλος ο απαραίτητος χρόνος στους μαθητές να ενημερωθούν για να επιλέξουν το σχολείο  τον τομέα και την ειδικότητα της επιλογής τους.
Τα τμήματα οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ να ολοκληρωθούν στις 20 Σεπτεμβρίου.
 Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων
20 μαθητές στα τμήματα - 15 στις κατευθύνσεις - 10 στα εργαστήρια.
 Κανένας μαθητής έξω από το Δημόσιο Σχολείο!!!
 Όχι στους εκπαιδευτικούς λάστιχο και στις απολύσεις αναπληρωτών. Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ!


Ως Β΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, συμμετέχουμε στην κινητοποίηση των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ την Τετάρτη 14 Ιουνίου, 1.00 μ.μ. στο Υπουργείο Παιδείας.
                                              Για το ΔΣ
Η Πρόεδρος                                                   Ο Γ. Γραμματέας
Γανιάρη Ιφιφγένεια                                           Ανδριώτη; Νίνος

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΔΕ: Για την επιλογή Διευθυντών

  Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις Δ.Ε.

Ησυχία! Η ΟΛΜΕ κοιμάται!
Σχετικά με την επιλογή των
νέων διευθυντών στα σχολεία

Συνάδελφοι,
Έπειτα από τρεις συνεδριάσεις του ΔΣ της ΟΛΜΕ και έπειτα από τις συνεχείς αναβολές που προκάλεσε η ΔΑΚΕ και στις οποίες συνηγόρησαν οι ΣΥΝΕΚ, ροκανίζοντας το χρόνο, τελικά η συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου αποφάσισε πως πρέπει να μείνει βουβή απέναντι στην πρώτη επιχείρηση επιβολής της αξιολόγησης επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ που ξεκινά τις επόμενες ημέρες με όχημα την επιλογή των νέων διευθυντών στα σχολεία.

Η παράταξη της ΔΑΚΕ αφού μελέτησε σε βάθος το νέο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο δεν γνώριζε τις προηγούμενες ημέρες, ανακάλυψε πως τελικά δεν την ικανοποιεί ο τρόπος μοριοδότησης(!) των υποψήφιων διευθυντών. Επίσης, «διαμαρτυρήθηκε» διότι η συμμετοχή των Συλλόγων Διδασκόντων είναι  «ανεπαρκής»  και «αντιεπιστημονική» ενώ διαπίστωσαν πως «δεν υπάρχει τράπεζα ερωτήσεων» που θα αξιοποιηθεί στη διαδικασία των συνεντεύξεων. Κατά τα άλλα πρότειναν να «παγώσει» ο νόμος και να ανοίξει διάλογος με το υπουργείο Παιδείας για το σύστημα επιλογής των στελεχών συνολικά.

Από τη μεριά τους οι ΣΥΝΕΚ, αφού κατακεραύνωσαν το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο (καθηκοντολόγιο, Ν3848 κλπ) και εξαπέλυσαν μύδρους κατά του νέου τρόπου επιλογής των διευθυντών, τελικά ευθυγραμμίστηκαν με την πολιτική του υπουργείου Παιδείας. Χρησιμοποιώντας προσχήματα όπως την λεγόμενη «μυστικότητα» της γνώμης του Συλλόγου Διδασκόντων, επεδίωξαν να εξωραΐσουν την νέα αξιολόγηση. Θεώρησαν μάλιστα πως η φόρμα αποτίμησης «συμφωνώ – διαφωνώ» αποτελεί μια «σαφή διατύπωση γνώμης του Συλλόγου Διδασκόντων». Καλούν τώρα τον κλάδο να μπει στη διαδικασία της περίφημης «γνωμοδότησης», δηλαδή, να αρχίσει να εμπεδώνει «την κουλτούρα της αξιολόγησης», όπως διαρκώς μας υπενθυμίζουν οι κ. Λιάκος – Γαβρόγλου. Είναι μεγαλειώδης αντίφαση από τη μια πλευρά να εγκαλούν οι ΣΥΝΕΚ το υπουργείο πως «απαξιώνει την έκφραση γνώμης του Συλλόγου Διδασκόντων» και την ίδια στιγμή να καλούν τον κλάδο να νομιμοποιήσει αυτήν την πολιτική με τη συμμετοχή του σε μια απαξιωτική διαδικασία! Ο κ. Γαβρόγλου μάλιστα σε ραδιοφωνική συνέντευξη ξεκαθαρίζει κατηγορηματικά πως η  γνωμοδότηση δεν μοριοδοτεί τον υποψήφιο διευθυντή και η τελική επιλογή είναι στα χέρια της  ειδικής αρμόδιας επιτροπής!!!. Με άλλα λόγια η συνέντευξη είναι αυτή που θα κρίνει ποιος θα γίνει Διευθυντής, όπως γινόταν πάντα και όπως έγινε και με τους δ/ντες εκπαίδευσης πρόσφατα, παρόλο που τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας μοριοδοτούνταν.
Οι «φόρμες αποτίμησης», με βάση το νόμο, θα συμπληρωθούν για όλους τους εκπαιδευτικούς που βάζουν υποψηφιότητα  για δ/ντες  από κάθε σχολείο και για όποιο σχολείο επιθυμούν και όχι μόνο για όσους είναι ήδη δ/ντές. Όμως, οι ΣΥΝΕΚ σπέρνουν συνειδητά σύγχυση υποστηρίζοντας πως οι εκπαιδευτικοί θα γνωμοδοτήσουν για το διευθυντή του σχολείου τους. Στην πράξη κρύβουν πως ξεκινάει η διαδικασία της ατομικής  αξιολόγησης για τους εκπαιδευτικούς, όπου όλοι θα αξιολογούν όλους. Κρύβουν αυτοί, που τάχα κόπτονται για τη γνώμη και τον κυρίαρχο ρόλο του συλλόγου διδασκόντων, πως το σχολείο θα μετατραπεί σε αρένα ανταγωνιστικών σχέσεων  μεταξύ των συναδέλφων.
Συνάδελφοι,
Τόσο οι ΣΥΝΕΚ όσο και η ΔΑΚΕ αποκρύπτουν επιμελώς και επιχειρούν να συσκοτίσουν το πραγματικό περιεχόμενο του νέου νόμου για την επιλογή των διευθυντών στα σχολεία. Η πολιτική αυτή είναι απολύτως εναρμονισμένη με τα ψηφισμένα μνημονιακά μέτρα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για την εφαρμογή της αξιολόγησης σε όλη την έκταση του Δημοσίου. Άλλωστε αποτελεί ρητή δέσμευση της κυβέρνησης πως «κάθε διαδικασία αξιολόγησης στην εκπαίδευση πρέπει να εναρμονίζεται με το ισχύον πλαίσιο του Δημοσίου».  Ο νέος νόμος αποτελεί το πρώτο βήμα για την εφαρμογή της αξιολόγησης στην εκπαίδευση, ενώ κυβέρνηση και υπουργείο μεθοδεύουν την επιβολή της περίφημης «αυτοαξιολόγησης» της σχολικής μονάδας και της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Συνάδελφοι,
Είναι αναγκαίο να εκφράσουμε με τον πιο αποφασιστικό τρόπο την αντίθεσή μας στην πολιτική που ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου στην εκπαίδευση στρώνοντας ταυτόχρονα το δρόμο για την αξιολόγηση. Συντεταγμένα, αποφασιστικά και με την ευθύνη των ΕΛΜΕ καλούμε:

- Τους αιρετούς εκπροσώπους του κλάδου να μην συμμετάσχουν με τη βαθμολογία τους, βάζοντας «παύλα», στις αξιολογικές κρίσεις των υποψήφιων διευθυντών στις επικείμενες συνεδριάσεις των “διευρυμένων” ΠΥΣΔΕ.
- Τους Συλλόγους Διδασκόντων να καταγγείλουν και να απέχουν από τις προσχηματικές και δήθεν γνωμοδοτικές συνεδριάσεις αξιολόγησης για τους υποψήφιους διευθυντές. Να μην συμπληρώσουν τις περίφημες «φόρμες αποτίμησης».
- Υλοποιούμε την απόφαση της ΑΔΕΔΥ για "απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης" των νόμων Βερναδάκη (4369/2016) και επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων (4473/2017).
- Οργανώνουμε την πάλη μας ενάντια στην επιχειρούμενη επιβολή της αξιολόγησης με έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου!

Με μαζικό και αποφασιστικό αγώνα να αποτρέψουμε τη νέα απόπειρα επιβολής της αξιολόγησης!
Κάτω η αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ!

Ιούνης 2017
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις
Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ


ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: ΗΜΕΡΑ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ

ΕΝΙΣΧΥΣΤΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ 
ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Η ΕΛΜΕ Βοιωτίας συμμετέχει στην αιμοδοσία που διοργανώνουν οι Σύλλογοι Εθελοντών Αιμοδοτών Βοιωτίας

την Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017-Παγκόσμια Ημέρα 
Εθελοντή Αιμοδότη-              από 09.30 – 13.00
στην αίθουσα Παλαιού Δημαρχείου στη Λιβαδειά

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με την ΔΙΔΑΧ/Φ51/538/12254/14-05-2007 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών υπάλληλος ο οποίος μετέχει σε οργανωμένη ομαδική αιμοληψία δικαιούται ειδικής άδειας απουσίας, με πλήρεις αποδοχές, δύο (2) ημερών (παράγραφος 5 του άρθρου 50 του Υ.Κ.). Οι δύο αυτές ημέρες άδειας είναι πέραν της ημέρας αιμοδοσίας και μπορούν να ληφθούν είτε συνεχόμενα με το χρόνο της αιμοδοσίας ή οποτεδήποτε μέσα στο ίδιο ημερολογιακό έτος. Σε κάθε περίπτωση δεν μεταφέρονται στο επόμενο ημερολογιακό έτος.

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Αγωνιστική Ενότητα-Παρεμβάσεις Βοιωτίας: Ενημερωτικό Δελτίο

Αγωνιστική Ενότητα-Παρεμβάσεις Βοιωτίας

Ενημερωτικό Δελτίο

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι 
σας ενημερώνουμε ότι το ΔΣ της ΕΛΜΕ Βοιωτίας,  στη συνεδρίασή του στις 30/5/2017 , αποφάσισε ομόφωνα παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας,  την Πέμπτη 8 Ιουνίου το μεσημέρι, για τα προβλήματα της εκπαίδευσης. (Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, παράταση λειτουργίας ΣΔΕ, δυσμενείς ρυθμίσεις για τη δεύτερη ξένη γλώσσα  και για την ειδική αγωγή- παράλληλη στήριξη κλπ) 
Κάλεσμα για την κινητοποίηση θα σας σταλεί σύντομα από το ΔΣ της ΕΛΜΕ.
Επιβάλλεται η κινητοποίηση όλων μας.


Α ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΔΕ

Α ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΔΕ: ΜΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ