Oι εκπαιδευτικοί καλούνται να βαθμολογήσουν παρουσιάσεις, παιχνίδια, δημιουργία παιχνιδιών, θεατρικό παιχνίδι, οργάνωση έρευνας ή συνέντευξης, συμμετοχή στο εκπαιδευτικό ραδιόφωνο ή στην εκπαιδευτική τηλεόραση, εργαστηριακή δημιουργία εικονικής επιχείρησης, γνωριμία και συνέντευξη κάποιου επαγγελματία ή προσωπικότητας και διοργάνωση εκδηλώσεων, κλπ!
Και πώς θα μπορούσαν άραγε να βαθμολογηθούν τα παραπάνω;
Πώς να αξιολογήσεις τις σκέψεις των παιδιών σε μία συζήτηση, τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους στα θέματα που αναπτύσσονται στις θεματικές των εργαστηρίων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου