Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

ΕΛΜΕ ΦΩΚΙΔΑΣ: ΝΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ! ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

 (Ε.Λ.Μ.Ε.) Ν. ΦΩΚΙΔΑΣ          Άμφισσα 25-01-2023

                                        ΠΡΟΣ: Συλλόγους Διδασκόντων 

ΚΟΙΝ: ΟΛΜΕ

ΝΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!

ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!

ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!

ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ!

ΥΠΑΙΘ και κυβέρνηση με 5 τροπολογίες για την εκπαίδευση που εισήχθησαν σε νομοσχέδιο του υπουργείου μεταφορών επιχειρεί να επιβάλει αιφνιδιαστικά την ατομική αξιολόγηση και να δημιουργήσει τετελεσμένα λίγο πριν τις εκλογές. Επαίρεται, που 41 χρόνια μετά τη κατάργηση του επιθεωρητή, τον επαναφέρει!

Όταν οι αξιολογητές ξανάρχονται ,μη ρωτάς για ποιον χτυπά η καμπάνα..

επιβολή κλίματος αυταρχισμού και εργοδοτικής αυθαιρεσίας στα σχολεία, χειραγώγηση, συμμόρφωση  και πειθάρχηση των εκπαιδευτικών , κατάργηση κάθε έννοιας παιδαγωγικής ελευθερίας, ενοχοποίηση του των εκπαιδευτικών για τα όλα τα προβλήματα- συνέπειες των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών, και, στο βάθος του τούνελ, σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς και κατάργηση της μόνιμης και σταθερής εργασίας.

Υπουργείο και κυβέρνηση γνωρίζουν καλά ότι ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει αποδομήσει και απορρίψει την εφαρμογή της αξιολόγησης και δεν τολμούν να αναμετρηθούν ανοιχτά μαζί του. Με μια διαδικασία express και κατά παράβαση ακόμα και των δικών τους νόμων, προαναγγέλλουν την έναρξη της ατομικής αξιολόγησης σε όποια περιοχή ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες επιλογής συμβούλων.

Πρώτοι θα αξιολογηθούν οι νεοδιόριστοι. Αφού υποχρεώθηκαν ως αναπληρωτές να συγκεντρώνουν αενάως προσόντα, πτυχία και μόρια, γίνονται όμηροι ενός ωμού εκβιασμού που στόχο έχει να περάσει η ατομική αξιολόγηση. 

Η ατομική αξιολόγηση προβλέπεται να γίνει από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και τον σύμβουλο παιδαγωγικής ευθύνης. Όλοι αυτοί θα μπουν δυο φορές στην τάξη και θα κατατάξουν τους εκπαιδευτικούς σε κατηγορίες, ανάλογα με το έργο τους… και μετά ;;;;

Η προαναγγελία από τον πρωθυπουργό νέου μισθολογίου για τους δημοσίους υπαλλήλους από το 2024, “με τη λογική των πριμ παραγωγικότητας” που “συνδέεται άρρηκτα και με την αξιολόγηση”, ξεκαθάρισε απολύτως τι πρόκειται να συμβεί και ποιες θα είναι οι συνέπειες της αξιολόγησης. Ανταγωνισμός, εργασιακή εξουθένωση, πελατειακές σχέσεις, χειραγώγηση, μείωση μισθών, εργασιακή ανασφάλεια, ακόμη και απολύσεις. 

Τολμάνε να μιλάνε για “βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας” αυτοί που έχουν ρημάξει τα όνειρα των παιδιών μέσω της πληθώρας των εξεταστικών φραγμών (PISA, τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ), που ευθύνονται για το κρύο στις σχολικές αίθουσες, για τους εξαθλιωμένους εκπαιδευτικούς των 734 ευρώ που με μια βαλίτσα στο χέρι υπηρετούν από τη μία άκρη της Ελλάδας στην άλλη. Οι ίδιοι που, πιστοί στο δόγμα “όλα για την αγορά και τις επιχειρήσεις”, έχουν οδηγήσει στην απελπισία τους εργαζόμενους  με τους καθηλωμένους μισθούς εδώ και 15 χρόνια και τη θηλιά των συνεχών αυξήσεων στις τιμές των ενοικίων, του στεγαστικού δανείου, του ρεύματος, των καυσίμων και τροφίμων συνεχώς να σφίγγει, ενώ μας εμπαίζουν με επιδόματα και κουπόνια.

Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας ( μαζικούς μόνιμους διορισμούς, μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις, αύξηση της χρηματοδότησης κλπ).

Δεν προχώρησαν στις μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων επιβεβαιώνοντας ότι η αξιολόγηση έρχεται να χτυπήσει τη μόνιμη και σταθερή εργασία στο δημόσιο σχολείο. Η de facto αμφισβήτηση της μονιμότητας και η σύνδεσή της με την ατομική αξιολόγηση απειλεί πλέον όλους τους εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελεί το πρώτο βήμα για την άρση και στη συνέχεια την κατάργηση της μονιμότητας.

Παράλληλα το ΥΠΑΙΘ: ετοιμάζει εκτός από το προσοντολόγιο και διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ώστε να εμπεδωθεί το καθεστώς της εργασιακής ανασφάλειας, ο ανταγωνισμός και την ανθρωποφαγία και διατυμπανίζει ότι η «ελληνική PISA», που θα χρησιμοποιηθεί για την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, θα εφαρμοστεί κανονικά και καθολικά φέτος. Υλοποιεί ύπουλα και σταδιακά όλες τις κεντρικές κατευθύνσεις της Ε.Ε και του ΟΟΣΑ, που έχουν στόχο τη δημιουργία ενός ταξικού και κατηγοριοποιημένου σχολείου. 

ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ –ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ . ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ, ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ!

 ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!

Δύο χρόνια τώρα οι εκπαιδευτικοί δεν έχουμε σταματήσει τη μάχη, με τα σωματεία μας στην πρώτη γραμμή, κατά της αξιολόγησης και ας επαίρεται η Κεραμέως ότι η αξιολόγηση έχει περάσει! Ούτε τα δικαστήρια, ούτε οι διώξεις και η τρομοκρατία μπορούν να αλλάξουν την αντίθεση μας στην  αξιολόγηση.  Αυτό θα κάνουμε και με τους επιθεωρητές!

Να μην επιτρέψουμε στην Κεραμέως και την κυβέρνηση να ολοκληρώσει το καταστροφικό έργο ενάντια στο δημόσιο σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Να τους φράξουμε το δρόμο! Με πολύμορφο αγώνα μαζικά και ενωτικά, με απεργία αποχή, στάσεις εργασίας, διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες, με απεργίες, θα τους σταματήσουμε. Η αξιολόγηση δεν θα περάσει!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Φωκίδας καλεί

  • την ΟΛΜΕ να προχωρήσει σε άμεση σύγκληση Γενικών Συνελεύσεων των ΕΛΜΕ και Γενικής Συνέλευσης Προέδρων για αγωνιστικό σχεδιασμό και άμεση απάντηση του κλάδου και

  • όλους τους συναδέλφους σε μαζική συμμετοχή στην έκτακτη ΓΣ της ΕΛΜΕ Φωκίδας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9/2/2023.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου