Για τη συνδικαλιστική δίωξη κατά της Προέδρου τού ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης»
Κάτω τα χέρια από τον Σύλλογο «Αριστοτέλη» και την συναδέλφισσα πρόεδρό του Ντίνα Ρέππα!
Η υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και η συνδικαλιστική δράση δεν ποινικοποιούνται!
Σε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση από τις 18 ΜαWου -η οποία γνωστοποιήθηκε τώρα- κατά της προέδρου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Αριστοτέλης» προχώρησε η πρώην αναπληρώτρια διευθύντρια του 144ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας Κεφαλληνού Νίκη. Η μήνυση αφορά στην ομόφωνη καταγγελία του «Αριστοτέλη» -κατόπιν καταγγελίας των εκπαιδευτικών του εν λόγω σχολείου- για την παραβίαση της απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Πιο συγκεκριμένα, η αναπληρώτρια διευθύντρια άλλαξε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τις ορισθείσες από τον Σύλλογο Διδασκόντων συντονίστριες για να αναρτήσουν την απεργία-αποχή, παραποιώντας το πρακτικό του. Αξιοσημείωτη, μάλιστα, είναι η εκδοθείσα απόφαση στις 27 Μαΐου της διενεργηθείσας προανακριτικής έρευνας της Υπηρεσίας για την παρατυπία των επισημειώσεων και του τρόπου αναγραφής τους στο συγκεκριμένο πρακτικό
Είναι προφανές ότι αυτές οι πρακτικές επιχειρούν να φιμώσουν ένα σωματείο που υπερασπίζεται αποφασιστικά την αξιοπρέπεια, τα εργασιακά δικαιώματα του κλάδου και το δημόσιο σχολείο απέναντι στις αυθαιρεσίες της κυβέρνησης, του κράτους και του διοικητικού μηχανισμού. Η μήνυση επιδιώκει εκ των πραγμάτων την ποινικοποίηση της ακηδεμόνευτης συνδικαλιστικής δράσης και της ελεύθερης διακίνησης των συλλογικών θέσεων και των αποφάσεων του κλάδου, προκειμένου να επιβληθεί με σιγή νεκροταφείου η πρωτοφανής κυβερνητική βαρβαρότητα ιδίως στο ζήτημα της αξιολόγησης. Ακόμη περισσότερο, επιχειρείται να καταστούν «κανονικότητα» οι αυθαιρεσίες των στελεχών της Διοίκησης, χωρίς να αποκαλύπτονται και να καταγγέλλονται υπό τον φόβο των νομικών περιπετειών.
Σε αυτό το πλαίσιο, η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας προστίθεται στο κρεσέντο των 2.500 διώξεων και αυταρχισμού εναντίον του κλάδου με κάθε λογής απειλές, εκβιασμούς, μηνύσεις και παραπομπές στα πειθαρχικά συμβούλια και είναι υπόθεση ολόκληρου του εκπαιδευτικού κινήματος. Όταν επιχειρούν να μας «βάλουν στον γύψο», η ασπίδα προστασίας των εργασιακών, μορφωτικών και δημοκρατικών μας δικαιωμάτων, των σωματείων μας και των αγωνιζόμενων συναδέλφων μας είναι ο μαζικός, αποφασιστικός και ανυποχώρητος αγώνας μας μέχρι τη νίκη.
Ως Α΄ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής (Περιστέρι) δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράσταση και αλληλεγγύη μας στη διωκόμενη συναδέλφισσά μας και πρόεδρο του ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» Ντίνα Ρέππα
Κανένας συνάδελφος μόνος – Καμία συναδέλφισσα μόνη! Δεν τρομοκρατούμαστε και δεν υποτασσόμαστε!
Για το ΔΣ
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Κατσιγιάννης Αλέξανδρος Κρανάς Αθανάσιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου