Αγωνιστική Ενότητα Παρεμβάσεις Βοιωτίας
ΝΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ! ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!
ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ!
ΟΛΟΙ-ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΥΠΑΙΘ και κυβέρνηση με 5 τροπολογίες για την εκπαίδευση που εισήχθησαν σε νομοσχέδιο του υπουργείου μεταφορών επιχειρεί να επιβάλει αιφνιδιαστικά την ατομική αξιολόγηση και να δημιουργήσει τετελεσμένα λίγο πριν τις εκλογές. Επαίρεται, που 41 χρόνια μετά τη κατάργηση του επιθεωρητή, τον επαναφέρει!
Όταν οι αξιολογητές ξανάρχονται ,μη ρωτάς για ποιον χτυπά η καμπάνα..
Με μια διαδικασία express και κατά παράβαση ακόμα και των δικών της νόμων, η ατομική αξιολόγηση επιχειρείται να ξεκινήσει άμεσα και τμηματικά, όπου ολοκληρώνονται οι κρίσεις συμβούλων από τα γαλάζια συμβούλια, ξεκινώντας με τους νεοδιόριστους.! Πρόκειται για τακτικές που όχι απλά δεν έχουν καμία σχέση με «διαλόγους», παιδαγωγικές και «εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις», αλλά που χρησιμοποιούνται μόνο στα πεδία του πολέμου!. Και αυτό ακριβώς αποδεικνύει την πλήρη αποτυχία της Κεραμέως και τα ψεύδη της περί «αποδοχής» της αξιολόγησης. Αυτό ακριβώς πιστοποιεί την αξία ενός μεγάλου αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος που έχει αποδομήσει και απορρίψει την αξιολόγησή τους, βασικό εργαλείο για την προώθηση του σχολείου- επιχείρηση, της ιδιωτικοποίησης- κατηγοριοποίησης , της χειραγώγησης και του ελέγχου , της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. Τροπολογίες και ανακοινωθέντα στη λήξη της θητείας -μιας απονομιμοποιημένης στη συνείδηση των εκπαιδευτικών ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ- είναι ομολογία ήττας.
«Ο
δάσκαλος που θα υποχρεωθεί να καταπνίξει
τη σκέψη του θα γίνει διπλά σκλάβος ή θα καταντήσει ένας ψυχικά ανάπηρος
άνθρωπος, ανίκανος να μορφώσει
άλλους»
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΛΗΝΟΣ.
Το ΥΠΑΙΘ με τα πανηγυρικού τύπου δελτία του επιβεβαιώνει αυτό που χρόνια τώρα έλεγε το εκπαιδευτικό κίνημα: η ατομική αξιολόγηση δεν είναι παρά η επαναφορά του θεσμού του επιθεωρητή που καταργήθηκε πριν 41 χρόνια, η επιβολή κλίματος αυταρχισμού και εργοδοτικής αυθαιρεσίας στα σχολεία, χειραγώγηση, συμμόρφωση και πειθάρχηση των εκπαιδευτικών , κατάργηση κάθε έννοιας παιδαγωγικής ελευθερίας, ενοχοποίηση του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά – αλλά και των εκπαιδευτικών στο σύνολό τους- για τα όλα τα προβλήματα- συνέπειες των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών, και, στο βάθος του τούνελ, σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς και κατάργηση της μόνιμης και σταθερής εργασίας.
Άλλωστε, το υπουργείο ανακοίνωσε ήδη πριν τα Χριστούγεννα ότι δεν θα προχωρήσουν οι σύννομες μονιμοποιήσεις των συναδέλφων που διορίστηκαν από το 2020 και μετά και καθιστούσε σαφές ότι η αξιολόγηση έρχεται να άρει τη μόνιμη και σταθερή εργασία στο δημόσιο σχολείο. Η de facto αμφισβήτηση της μονιμότητας και η σύνδεσή της με την ατομική αξιολόγηση απειλεί όλους τους εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελεί το πρώτο βήμα για την άρση και στη συνέχεια την κατάργηση της μονιμότητας.
Παράλληλα το ΥΠΑΙΘ ετοιμάζει νέο σύστημα προσλήψεων που θα συμπεριλαμβάνει τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ώστε να εμπεδωθεί πλήρως και απολύτως η εργασιακή ανασφάλεια που εγκαινίασε το προσοντολόγιο και ολοκληρώνουν η νεκρανάσταση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και η αξιολόγηση. Ταυτόχρονα διατυμπανίζει ότι η «ελληνική PISA», που θα χρησιμοποιηθεί για την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών, θα εφαρμοστεί κανονικά και καθολικά φέτος.
Η κυβέρνηση υλοποιεί αυταρχικά και σταδιακά όλες τις κεντρικές κατευθύνσεις των Ε.Ε-ΟΟΣΑ, που έχουν ως στόχο τη διάλυση και ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης, οικοδομώντας το φθηνό και κατηγοριοποιημένο σχολείο , αφιλόξενο για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων και ορθάνοιχτο σε κάθε λογής «επενδυτές» και χορηγούς.
Η διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, των δημόσιων αγαθών συνολικά και των εργασιακών σχέσεων πλήττει και εντείνει και την καταλήστευση του εισοδήματος. Οι εργαζόμενοι βλέπουν καθημερινά τον μισθό να σαρώνεται από την πληθωρισμό, την ακρίβεια, την αύξηση των δόσεων των στεγαστικών δανείων και των ενοικίων, που εκτοξεύονται ακολουθώντας την ανηφόρα των τιμών στην ενέργεια και στα είδη πρώτης ανάγκης. Την ίδια στιγμή πακτωλός δις δημόσιου χρήματος χαρίζεται απλόχερα σε τράπεζες, βιομηχάνους και εφοπλιστές, ενώ η κυβέρνηση εμπαίζει τον λαό με επιδόματα και κουπόνια. Και όλα αυτά τη στιγμή που η ΕΕ ζητάει από τις χώρες–μέλη της την επιστροφή στους πλεονασματικούς προϋπολογισμούς, που μεταφράζεται σε νέα μνημόνια και νέα μέτρα αιματηρής λιτότητας.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ –ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟΣ . ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ, ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ!
Το υπουργείο και η κυβέρνηση δεν περιμένουν τις εκλογές, παίρνουν αποφάσεις και επιχειρούν τετελεσμένα.
Να μην επιτρέψουμε με την τακτική του αιφνιδιασμού και του κατακερματισμού να γίνει πραγματικότητα ο εφιάλτης της διάλυσης του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών μας σχέσεων, το δυστοπικό σενάριο αμόρφωτων μαθητών, ανταγωνιζόμενων, πειθαρχημένων και υπάκουων εκπαιδευτικών .
Δεν συναινούμε σε ένα αφιλόξενο σχολείο των δράσεων, των μορίων, του ανταγωνισμού, του ανθρωποφαγισμού! Θέλουμε ένα σχολείο που θα διαπαιδαγωγεί ελεύθερους και σκεπτόμενους ανθρώπους κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ελεύθερους, σκεπτόμενους και δημιουργούς εκπαιδευτικούς!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!
Με παρατεταμένο, πολύμορφο, αποφασιστικό απεργιακό αγώνα, που θα περιλαμβάνει ενημερώσεις, εκδηλώσεις, συγκεντρώσεις, καταλήψεις, επαναλαμβανόμενες απεργίες (48ωρες, τριήμερες, πενθήμερες) απεργία- αποχή, να οδηγήσουμε την κυβέρνηση και το υπουργείο σε υποχώρηση και να δώσουμε ηχηρό μήνυμα σε οποιονδήποτε επόμενο κυβερνητικό διαχειριστή. Με το σύνολο των εκπαιδευτικών αιτημάτων μας και ιδιαίτερη αιχμή το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης, αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, μέτρα ενάντια στην ακρίβεια, μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, όχι στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και το προσοντολόγιο, μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών, υπογραφή γνήσιας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας εφ’ όλης της ύλης.
Με συγκεκριμένα βήματα:
Καλούμε σε μαζική συμμετοχή στην έκτακτη ΓΣ της ΕΛΜΕ-Βοιωτίας την Πέμπτη 9/2/2023.
48ωρη απεργία το Φλεβάρη .Την πρώτη μέρα της απεργίας οργανώνουμε κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα και τη δεύτερη μεγάλες πανεκπαιδευτικές διαδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη.
Νέες Γ.Σ. κλιμάκωσης του αγώνα.
Κήρυξη από τη ΓΣ προέδρων απεργίας- αποχής από την ατομική αξιολόγηση ,που άμεσα θα επιχειρήσουν να εφαρμόσουν. Με μαζική συμμετοχή στην απεργία αποχή και αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων συλλογικά, σταματάμε την αξιολόγηση σε κάθε σχολείο. Κανείς μόνος του απέναντι σε κάθε αξιολογητή – επιθεωρητή.
Κήρυξη από τη ΓΣ προέδρων απεργίας- αποχής από όλες τις δομές αξιολόγησης που προωθούν (ομάδες δράσης, ενδοσχολικούς συντονιστές, μέντορες) που αποτελούν τον προθάλαμο της ατομικής αξιολόγησης και σταματάμε παντού την αξιολόγηση.
Άμεση και χωρίς αξιολόγηση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων [πανελλαδική κινητοποίηση και καταλήψεις στις διευθύνσεις εκπαίδευσης στις αρχές του Φλεβάρη].
Στηρίζουμε τοπικούς συντονισμούς ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ για την οργάνωση αγώνα ακύρωσης του διαγωνισμού της «ελληνικής PISA» που συνδέεται με την αξιολόγηση των σχολείων σε κάθε περιοχή.
Ο αγώνας επιδιώκουμε να πάρει πανεκπαιδευτικά χαρακτηριστικά. Πραγματοποιούμε συναντήσεις συντονισμού τοπικά και πανελλαδικά με ΣΕΠΕ, συλλόγους γονέων, φοιτητικούς συλλόγους. Με απόφαση της Γ.Σ. των προέδρων να οργανωθεί συνάντηση συντονισμού όλης της εκπαίδευσης, αμέσως μετά τη ΓΣ προέδρων στην Αθήνα από την ΟΛΜΕ και σε όλη τη χώρα από τις ΕΛΜΕ.
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου