Για άλλη μια φορά το υπουργείο Παιδείας με τις εγκυκλίους επιχειρεί να «νομοθετήσει» δίνοντας εντολές που μηχανεύονται τρόπους και μεθοδεύσεις για την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου κι όταν η νομοθεσία μπαίνει εμπόδιο στα σχέδιά τους, τότε ή την παρερμηνεύουν ή την αγνοούν με το «έτσι θέλω».
Το σημαντικότερο βέβαια είναι η νέα αντιπαιδαγωγική και αντιεκπαιδευτική συνθήκη που επιχειρεί να ναρκοθετήσει τη λειτουργία των σχολείων. Υποβαθμίζουν τις συνθήκες μάθησης για όλους τους μαθητές/τριες και κυρίως αποστερούν από τους μαθητές/τριες με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες την ισότιμη ένταξή και κοινωνικοποίηση τους στο σχολικό περιβάλλον και την απρόσκοπτη πρόσβαση τους στην γνώση. Επιπλέον, καταπατάται το δικαίωμα των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο της γειτονιάς τους, προσθέτοντας κι άλλες δυσκολίες στην ένταξή τους στο σχολικό περιβάλλον και στις οικογένειές τους για την μετακίνησή τους. Διαλύουν τον προγραμματισμό των σχολείων, που ήδη είχαν λάβει υπόψιν τους τις αποφάσεις που ανακαλούνται, ενώ πυροδοτούν ατελείωτες μετακινήσεις εκπαιδευτικών που θα κριθούν υπεράριθμοι και θα εξαναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο. Είναι οι ίδιοι που μας μιλούν για «συμπερίληψη», για «εξατομικευμένη διδασκαλία», για την έξαρση του bullying, που ισχυρίζονται ότι «με την αξιολόγηση τα σχολεία θα γίνουν καλύτερα».
Για το σοβαρό αυτό ζήτημα διαβάστε την ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Εκπαιδευτικών ΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου