Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

Η υπόθεση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση να γίνει υπόθεση όλων μας! Επιτροπή αγώνα τώρα για να σταματήσει και να μπλοκαριστεί η αξιολογική διαδικασία!

Αγωνιστική Ενότητα Παρεμβάσεις Βοιωτίας

Η υπόθεση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση να γίνει υπόθεση όλων μας!

Επιτροπή αγώνα τώρα για να σταματήσει και να μπλοκαριστεί η αξιολογική διαδικασία!

Τις τελευταίες ημέρες έχει αρχίσει η διαδικασία της «αντιδραστικής» ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (ν.4823/2021) για τη φετινή σχολική χρονιά.

·       Το υπουργείο επιδιώκει να αποτελεί προϋπόθεση για τη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών.

·       Κατηγοριοποιεί και διαχωρίζει τους καθηγητές/τριες και τα σχολεία.

·       Φορτώνει τις συνέπειες των επιλογών της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης στους καθηγητές/τριες.


Η διαδικασία αυτή υπάρχει πρόθεση να συνεχιστεί, για τους νεοδιόριστους /ες καταρχάς και όλους τους υπόλοιπους στη συνέχεια και να επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η κυβερνητική πολιτική, στα πλαίσια της πολιτικής της ΕΕ και των κατευθυντήριων γραμμών του ΟΟΣΑ προσπαθεί να μετασχηματίσει το δημόσιο σχολείο και την εκπαίδευση, μακριά από τις ανάγκες μαθητών/τριων, καθηγητών/τριων και της κοινωνίας.

Το εκπαιδευτικό κίνημα, οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ, έχουν από την πρώτη στιγμή εναντιωθεί στην εφαρμογή του νόμου. Καλούν τους καθηγητές να συμμετέχουν σε απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Η αξιολογική διαδικασία δεν αφορά μόνο τους νεοδιόριστους συναδέλφους. Αφορά όλους κι όλες αφού αλλάζει τόσο το περιεχόμενο της εργασίας μας όσο και τις συνθήκες εργασίας. Αφορά όλους κι όλες αφού η κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών έχει ως στόχο την απαξίωση και διάλυση του δημόσιου σχολείου, την εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση πλευρών της λειτουργίας του.

Δυστυχώς   το ΔΣ της ΕΛΜΕ Βοιωτίας δεν έχει στηρίξει τους νεοδιόριστους συναδέλφους  με ενημερώσεις στα σχολεία καλώντας τους συναδέλφους να συμμετάσχουν στην απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση .

Πιστεύουμε ότι για να δοθεί με νικηφόρους όρους η μάχη αυτή χρειάζεται μια άλλη τακτική. Συζήτηση με τους συναδέλφους και κινητοποίηση την ώρα της αξιολόγησης. Δεν μπορεί να αξιολογείται ο συνάδελφος στη δίπλα αίθουσα και εμείς να συνεχίζουμε κανονικά το μάθημα. Χρειάζεται η συγκρότηση ενός μετώπου σύγκρουσης και ανατροπής της πολιτικής της κυβέρνησης-ΕΕ-Κεφαλαίου που να θέτει μπροστά τις ανάγκες και τα συμφέροντα του δημόσιου σχολείου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών.

Καλούμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ να πάψει να θεωρεί την υπόθεση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση ως ατομική υπόθεση και ουσιαστικά να εγκαταλείπει τους συνάδελφους και τις συναδέλφισσες μόνους απέναντι στην επίθεση της διοίκησης και της κυβέρνησης. Καλούμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ να συμβάλλει στην υλοποίηση των αποφάσεων του κλάδου ιδιαίτερα σε αυτή την στιγμή που η επίθεση εντείνεται ακόμη περισσότερο, να αναλάβει τις ευθύνες του, να σεβαστεί τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και στο επόμενο διάστημα να οργανώσει τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση.

Καλούμε τους συναδέλφους/ισσες, νεοδιόριστους, αναπληρωτές και μόνιμους, να συμμετέχουν στην απεργία αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ και να ενημερώνουν το σωματείο. 

Η μάχη συνεχίζεται!

Απέναντι στη συντονισμένη και ενιαία προσπάθεια της κυβέρνησης για την επιβολή της αξιολογικής διαδικασίας χρειάζεται ενιαία απάντηση:

Απεργία Αποχή  από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης!

Συνεχίζουμε συντονισμένα να οργανώσουμε την αντίσταση και τον αγώνα ενάντια στην προσπάθεια της κυβέρνησης να αλλάξει το DNA του δημόσιου σχολείου!

Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση!

Άμεση απεργιακή απάντηση!

ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ- ΚΑΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ

1.      Οδηγός για την απεργία αποχή από ΟΛΜΕ. 

2. Άρθρο για αξιολόγηση. 

3. Τοποθέτηση για την αξιολόγηση του καθηγητή του ΠΤΔΕ ΑΠΘ Περικλή Παυλίδη


   1.https://www.olme.gr/2023/09/18/18-09-2023-

%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%87%


2.     https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/408440_axiologisi-o-nomos-4823-oi-rythmiseis-efarmogis-kai-zitimata-kritikis

3.      https://www.paremvasis.gr/?p=9975

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου