Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

ΔΑΚΕ - ΣΥΝΕΚ διέλυσαν το 21ο συνέδριο της ΟΛΜΕ

21ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΛΜΕ               ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την τελευταία μέρα του 21ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ κι ενώ η διαδικασία ψήφισης αποφάσεων ήταν σε εξέλιξη, οι παρατάξεις ΔΑΚΕ , ΣΥΝΕΚ διέλυσαν το συνέδριο.

Πιο συγκεκριμένα κατατέθηκε πρόταση που στηρίχτηκε από τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και την ΑΣΕ-ΠΑΜΕ για απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης (ατομική, εσωτερική-εξωτερική αξιολόγηση σχολικής μονάδας), που καλούσε ταυτόχρονα και τα πρωτοβάθμια σωματεία να κηρύξουν κι αυτά απεργία- αποχή, αν χρειαστεί. Φάνηκε από την πρώτη κιόλας ψηφοφορία ότι η πρόταση θα είχε την πλειοψηφία στο συνέδριο και η ΔΑΚΕ επικαλέστηκε κατά παράβαση του καταστατικού της ΟΛΜΕ την προϋπόθεση του 66,7% για τη λήψη απόφασης για απεργία, που ως γνωστόν ισχύει μόνο για τις Γενικές Συνελεύσεις προέδρων και όχι για το συνέδριο, για να ακυρώσει πραξικοπηματικά τη συνεδριακή απόφαση. Αφού απέτυχε το πραξικόπημά της, πήρε την πολιτική απόφαση να αποχωρήσει από το συνέδριο. Οι ΣΥΝΕΚ αποχώρησαν για να διαβουλευτούν και τελικά επέστρεψαν στον χώρο του συνεδρίου κι ενώ έπρεπε να συνεχιστεί η διαδικασία ψήφισης της απόφασης , έθεσαν ως όρο για την παραμονή τους ώστε να υπάρξει απαρτία, ουσιαστικά να ψηφιστεί η δική τους πρόταση που δεν περιελάμβανε την απεργία αποχή από κάθε αξιολόγηση , που ισοδυναμούσε με την αναίρεση της αγωνιστικής απόφασης για την αξιολόγηση. Επειδή ο εκβιασμός δεν έγινε δεκτός από τους άλλους συνέδρους και καθώς συνεχιζόταν η διαδικασία της ψηφοφορίας για τη λήψη της απόφασης, αποχώρησαν από το συνέδριο ώστε να μην υπάρξει απαρτία.

Για άλλη μια φορά τα συνεταιράκια του εργοδοτικού – κυβερνητικού συνδικαλισμού- σε μια στιγμή που η ΑΣΕ ήταν έτοιμη να ψηφίσει απεργία – αποχή και από την ομοσπονδία και από τις ΕΛΜΕ - έδρασαν πραξικοπηματικά και αυταρχικά. Ήθελαν να εμποδίσουν αγωνιστικές αποφάσεις που θα έβαζαν τον κλάδο σε νέα τροχιά κινητοποιήσεων ενάντια στην αξιολόγηση κι ενάντια στην πολιτική που διαλύει το δημόσιο σχολείο και ισοπεδώνει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα αντίστοιχα μορφωτικά των μαθητ(ρι)ών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου